مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برگزار شد

به گزارش عرصه، به نقل از بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، در این مراسم که در محل سالن همایش‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با تلاوت کلام‌الله مجید آغاز شد، علی‌اصغر کاراندیش مروستی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت‌مدیره بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه‌السلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مدیران عامل پیشین و جدید بنیاد و برخی از مسئولان جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا علیه‌السلام حضور داشتند.

مدیرعامل جدید بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در یک نگاه

اکبر شیخ که از امروز با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان مدیرعامل جدید بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، سکان این بنیاد و جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام را از سید جواد جعفری تحویل گرفت، متولد خردادماه ۱۳۵۰ در شهر گرگان و کارشناس ارشد رشته مدیریت آموزشی و دانشجوی دکترای این رشته است.

در کارنامه مدیرعامل جدید بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، ۲۵ سال سابقه کار اجرایی، آموزشی، فرهنگی و مدیریتی به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به ریاست مرکز تربیت‌ معلم چابهار، معاونت دانشگاه شهید مطهری سیستان و بلوچستان و ریاست مدارس و معارف شهید مطهری این استان اشاره کرد.

شیخ همچنین مدیرکلی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان سیستان و بلوچستان را در کارنامه دارد. آخرین سمت او مدیرکلی مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال شرق کشور (خراسان شمالی، جنوبی و رضوی) است.

وی در جایگاه مدیرعاملی بنیاد، دبیری جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام را نیز بر عهده خواهد داشت.

فعالیت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه‌السلام در سال ۱۳۸۲ و با برنامه‌هایی در ۸ عنوان با رویکرد ملی و مبتنی بر آموزه‌های رضوی از طریق قالب‌های فرهنگی و هنری آغاز شد و طی ۱۴ دوره هر ساله بر گستره جغرافیایی و تنوع برنامه‌های آن افزوده شد، به‌گونه‌ای که در حال حاضر علاوه بر سراسر میهن اسلامی، در ۷۷ کشور و ۲۴۰ عنوان برنامه به ترویج فرهنگ رضوی پرداخته می‌شود. حامی اصلی این حرکت بزرگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ۳۶۰ نهاد و سازمان دیگر نیز در این امر خطیر مشارکت دارند.



دیدگاهها بسته شده است.