انتقاد فولادگر از عزل فرماندار اصفهان در آستانه انتخابات


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از عزل فرماندار اصفهان در آستانه انتخابات انتقاد کرد و گفت: از این اقدام، جز سیاسی‌کاری برداشت دیگری نمی‌توان کرد.

به گزارش عرصه،، حمیدرضا فولادگر در پایان جلسه علنی امروز عصر مجلس شورای اسلامی با ارائه تذکر شفاهی با اشاره به دو انتخابات پیش‌رو با بیان اینکه دولت به عنوان مجری انتخابات باید بی‌طرف باشد، اظهار داشت: نمایندگان مجلس هیچ‌گاه نمی‌خواهند در کار اجرایی دخالت کنند، اما دولت باید بی‌طرفی خود را حفظ کند.

وی ادامه داد: در شرایطی که هیأت‌های اجرایی انتخابات در آستانه تشکیل شدن قرار دادند، اخیراً دولت فرماندار شهرستان اصفهان را عزل کرده است.

فولادگر افزود: این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که فرماندار اصفهان همکاری خوبی با دولت فعلی داشته و قرار است علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، انتخابات میان دوره‌ای مجلس نیز در اصفهان برگزار شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام شایسته دولت نیست، خاطرنشان کرد: فرماندار عزل شده در طول هفت سال و نیم گذشته، سه انتخابات را به خوبی اداره کرده و همه اذعان دارند که با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان اصفهان تعامل خوبی داشته است.

فولادگر گفت: از این اقدام، جز سیاسی‌کاری نمی‌توان برداشت دیگری کرد؛ رئیس‌جمهور و وزیر محترم کشور مراقب این مسائل باشند.



دیدگاهها بسته شده است.