باقری‌نیا: استقلال خوزستان به خاطر این ۶ امتیاز گمراه نشود

عبدالمجید باقری نیا در گفت‌وگو با عرصه درباره پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل الجزیره امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: استقلال خوزستان در این دیدار خیلی متفکرانه و باتدبیر بازی کرد. آن‌ها توانستند گل زودهنگامی مقابل تیمی که فکر می‌کرد با نفرستادن بازیکنان اصلی‌اش به زمین می‌تواند به راحتی استقلال خوزستان را ببرد، آن‌ها را غافلگیر کنند. آن‌ها حتی پس از آوردن سه بازیکن اصلی‌شان به زمین نتوانستند در این دیدار کاری انجام دهند.

سرمربی اسبق استقلال خوزستان که پیش از این توانسته بود این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر برساند، با بیان اینکه این تیم می‌توانست در نیمه دوم گل دوم و سوم را هم به ثمر برساند گفت: استقلال خوزستان خیلی خوب توانست بازی را کنترل کند و دفاعی توام با ضد حمله انجام داد که موجب شد الجزیره نتواند بی‌محابا حمله کند.

او در ادامه درباره شانس استقلال خوزستان برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: تیم‌های حوزه خلیج فارس زرنگی‌های خاص خودشان را دارند. استقلال خوزستان نباید گمراه شود که ۶ امتیاز دارد که اگر این اتفاق بیفتد، باخت‌هایش شروع می‌شود. اگر آن‌ها همین روشی که در این دو بازی ارائه داده‌اند، در پیش بگیرند می‌توانند شانس زیادی برای صعود به دور دوم داشته باشند.

باقری‌نیا افزود: فکر می‌کنم استقلال خوزستان تنها تیمی است که چهار مهاجم تکنیکی و سرعتی در اختیار دارد که می‌توانند به راحتی از حریف مقابل‌شان عبور کنند. این مزیت را حتی تیم‌های متمول عربی هم در اختیار ندارند و استقلال خوزستان می‌تواند با پیگیری همین دفاعی که در این دو بازی در پیش گرفت، بازی‌های بعدی‌شان را هم با نتایج خوبی پشت سر بگذارند.

سرمربی اسبق استقلال خوزستان در پایان گفت: من از فدراسیون فوتبال ایران و AFC تعجب می‌کنم که چرا پیگیر نشدند تا مسائل سیاسی وارد فوتبال نشود. عربستان مانع این شد که این بازی در  حضور دیدگان ۵۰ هزار هوادار ایرانی برگزار شود و تنها ۵۰ هوادار از نزدیک این دیدار را ببینند.



دیدگاهها بسته شده است.