کاپلو: انریکه نتوانست فشار شکست ۴ بر صفر را تحمل کند

به گزارش عرصه و به نقل از مدیاست، بعد از پیروزی پرگل بارسلونا برابر خیخون، لوئیز انریکه در نشست خبری خود اعلام کرد: دیگر قصد ندارد در بارسلونا بماند و در پایان فصل از سمت سرمربی این تیم کناره‌گیری خود کرد.

فابیو کاپلو در واکنش به خبر کناره‌گیری لوئیز انریکه گفت: کمی از این خبر سردرگم شدم. فکر می‌کنم دلیل اصلی‌ای که انریکه خداحافظی خودش را اعلام کرد این بود که نتوانست شکست سنگین ۴ بر صفر برابر پاری‌سن‌ژرمن را مدیریت کند. این شکست سنگین اعتبار بارسا را زیر سوال برد و فکر می‌کنم دلیل اصلی‌ای که انریکه تصمیم گرفت کناره‌گیری کند همین مساله بود. انریکه در سلتاویگو تجربه ی زیادی کسب کرد و این برای شروع یک کار بسیار موفق و خوب در  بزرگترین تیم جهان لازم بود و حالا او سیستم بازی در بارسلونا را متحول کرده و لوئیس سوارس را به یک مهاجم مرکزی بزرگ تغییر داده است . این تیم با وجود مسی , نیمار و سوارز خطرناک و بسیار سریع است

سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس، رئال مادرید و میلان، هرچند به ستایش از بارسلونا پرداخت اما از یک نقطه ضعف اساسی در این تیم سخن به میان آورد و گفت: بارسلونا نشان داده تیم بسیار خوبی است اما شاگردان انریکه یک نقطه ضعف اساسی دارند که هنوز نتوانستند برای آن راه چاره‌ای پیدا کنند. این مشکل در خط دفاعی است. خط دفاعی بارسلونا سرعت لازم را ندارد و هنوز اشتباهات زیادی مرتکب می شود. با این حال درباره انریکه باید بگویم او عملکرد بسیار خوبی در بارسلونا داشته و باید از او ستایش شود.

کاپلو ادامه داد: زمان‌بندی استعفای انریکه اصلاً درست نبود. بارسا مدعی قهرمانی در لالیگا است و در لیگ قهرمانان نیز شانس قهرمانی دارد و هنوز چیزی تمام نشده است. بارسلونا می‌تواند در بازی برگشت کار پاریس را تمام کند ولی این خبر ممکن است روحیه تیم را پایین بیاورد به همین خاطر من معتقدم زمان‌بندی انریکه برای اعلام کناره‌گیری‌اش از بارسلونا درست نبود و او می‌توانست بعد از بازی با پاریس این خبر را اعلام کند.



دیدگاهها بسته شده است.