راه‌اندازی بازارروزهای ویژه ایام پایانی سال در جنوب تهران

به گزارش عرصه، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط ویژه روزهای پایانی سال و افزایش تقاضاهای خرید شهروندان، ۴ محل برای راه اندازی بازار روزهای محلی در منطقه ۲۰ پیش بینی شده است که از ۱۵ اسفند شروع به کار می‌کنند.

صفوی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تمامی دست فروشان و عوامل سد معبر به بازار روزهای محلی منتقل می شوند، افزود: بازار روز خیابان ترانسفو در روزهای دوشنبه و بازار روز قلعه گبری در شهرک رضوان در روزهای جمعه فعال شده و مرکز سابق خریدو فروش خودرو در خیابان شهید رجایی و خیابان امام خمینی در جاده ورامین نیز آماده تحویل به متقاضیان است.

وی در ادامه گفت: طبق روال همیشگی در مناسبت های خاص، تعامل لازم با عوامل راهور و نیروی انتظامی نیز انجام شده تا آرامش و ایمنی عبور و مرور شهروندان سواره و پیاده مهیا شود.

 صفوی به آمادگی مدیریت شهری برای چهارشنبه پایان سال نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به وجود اماکن متبرکه و مقدسی همچون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده عبدالله(ع)، شیخ صدوق در مراسم های پنجشنبه پایان سال و زمان تحویل سال نو، منطقه ۲۰ میزبان خیل عظیمی از شهروندان خواهد بود که تمهیدات لازم برای خدمات رسانی بهینه به آنها انجام شده است.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به ظرفیت نمایشگاه بهاره که از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری شهرری برپا شده است، افزود: بازارچه کوثر نیز با هدف عرضه تولیدات بانوان کارآفرین از سوی مدیریت شهری منطقه ۲۰ در میدان شهید بروجردی برپا شده است تا دسترسی شهروندان به محل های عرضه مایحتاج معیشتی افزایش یابد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ شهر تهران، شهروندانی که متقاضی دریافت غرفه از بازارروزهای محلی هستند می توانند به اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۲۰ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۹۶۲۱۳۱ تماس بگیرند. 



دیدگاهها بسته شده است.