نیم تن تریاک در خراسان جنوبی کشف شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش مأموران پلیس خراسان جنوبی طی ۴۸ ساعت گذشته ۴۸۶ کیلوگرم تریاک کشف و ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش عرصه، سردار مجید شجاع افزود: شب گذشته با دریافت خبری مبنی برحمل و جابجایی محموله مواد مخدر از کویر خراسان جنوبی توسط چند دستگاه موتورسیکلت ،مسیر تردد سوداگران مرگ در مجاورت کویر تحت رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با اشراف اطلاعاتی رابط سه دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را در کویر شناسایی کردند که در عملیات ضربتی و منسجم پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرد دستگیر و ۱۶۳ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه وی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: در عملیاتی دیگر مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قاین در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی نیسان را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند که از این خودرو ۲۰ بسته بزرگ مواد مخدر به وزن ۱۰۸ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه نیز در سایر شهرستان های استان ۲۱۵ کیلوگرم تریاک کشف شده است.

سردار شجاع خاطر نشان کرد: در مجموع این عملیات ها ۴۸۶ کیلوگرم تریاک کشف ، ۱۴ متهم دستگیر و هشت دستگاه خودرو توقیف شده است.

وی به سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هشدار داد : پلیس با قاطعیت با هر گونه نا امنی برخورد خواهد کرد و هیچ کجای حوزه سرزمینی خراسان جنوبی محیطی امن برای برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد بود.



دیدگاهها بسته شده است.