ویژگی‌های گوشی پیکسل ۲ گوگل / اعلام خبرمرگ خط تولید لپ‌تاپ پیکسل

فناوری اطلاعات > سخت افزار – گوگل این روزها در بورس خبری افتاده است و خبرهای جدید حکایت از رونمایی از گوشی پیکسل ۲ در پاییز ۲۰۱۷ و توقف خط تولید لپ‌تاپ پیکسل دارد.

به گزارش عرصه، پیکسل ۲ گوشی آتی گوگل خواهد بود که در آن شاهد ارتقاء دوربین و نیز پردازنده در کنار رفع عیب‌های گوشی فعلی پیکسل نیز خواهیم بود.

پیش‌تر شایعه شده بود که گوگل قصد تولید یک گوشی ارزان‌قیمت پیکسل را نیز دارد اما مدیران این کمپانی صراحتاً اعلام کردند دنبال ساخت گوشی‌های پری میوم و برتر در بازار هستند و قصد تولید گوشی ارزان ندارند.

به همین خاطر پیتر اوسترلو مدیر بخش سخت‌افزار گوگل اعلام کرد حداقل برای سال جاری میلادی قصد تولید گوشی چیپ را ندارند.

وی تاریخ دقیقی را برای رونمایی از پیکسل ۲ عنوان نکرد اما گفته می‌شود پاییز باید منتظر ورود یک اندرویدی خالص و بی‌عیب و نقص باشیم.

 

لپ‌تاپ پیکسل

مدیر سخت‌افزار گوگل همچنین در کنفرانس خبری در بارسلونا به‌طور ضمنی تأکید کرد که نقشه‌ای برای ادامه تولید لپ‌تاپ پیکسل ندارند. کروم بوک پیکسل در مارس ۲۰۱۵ رونمایی شد و در آگوست ۲۰۱۶ نیز از چرخه تجاری گوگل حذف شد.

حالا وی حرف خود را به‌طور تلویحی پس گرفته و گفته است شاید مدل دیگری تولید کنند که این بدان معناست که باید منتظر کروم بوک پیکسل ۳ باشیم که ترکیبی از اندروید و کروم او اس را به نام Andromeda OS در خود خواهد داشت. اندرومدا درواقع یکپارچه‌سازی پلتفرم موبایل و دسکتاپ در کمپانی گوگل است که درنهایت سعی می‌کند همه ابزارهای سخت‌افزاری گوگلی را دورهم جمع کرده و یکپارچه‌سازی کند.

گفتنی است تبلت پیکسل سی گوگل نیز پر از باگ بود و غول نرم‌افزاری در این زمینه شکست بدی را تجربه کرد.

 

۵۶۵۶



دیدگاهها بسته شده است.