ایکاردی جایگاه اینتر در پایان فصل را پیش بینی کرد

به گزارش عرصه، در هفته جاری رقابت‌های لیگ ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها اینتر در خانه کالیاری به میدان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل پنج بر یک برابر این تیم به برتری برسد. ایوان پریشیچ دو بار، ایکاردی، بانگا و گالیاردینی برای نراتزوری گلزنی کردند.

مائورو ایکاردی بهترین گلزن این فصل اینتر درباره اهداف تیمش در فصل جدید گفت: خوشبختانه در مسیر درستی گام برمی‌داریم و به روزهای خوب نزدیک شدیم. دیگر باید این دیدار را فراموش و به بازی بعد فکر کرد. در این مدت تلاش کردیم از نظر روحی شرایط را تغییر بدهیم که موفق هم بودیم.

او ادامه‌ داد: اکنون دیگر همه بازیکنان برای موفقیت تیم فداکاری می‌کنند و تلاش زیادی از خود نشان می‌دهند. قرار گرفتن در رده سوم، هدف اصلی ما در فصل جاری است. درست است که فصل را بد شروع کردیم اما شرایط تغییر کرده و به روزهای خوب خود نزدیک می‌شویم.

ایکاردی در پایان سخنانش گفت‌:  هر وقت تیم پیروز شود، شرایط خوب است و من هم بسیار خوشحال می‌شوم. بازیکنان خوبی در اینتر بازی می‌کنند. به قدرت تیم ایمان دارم. این را بارها گفتم  و الان هم تکرار می‌کنم اینتر تیم با کیفیتی است.



دیدگاهها بسته شده است.