صیانت از ولایت فقیه وظیفه مجلس خبرگان است


نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان گفت: رهبر انقلاب در برهه‌های حساس از بروز بسیاری از فتنه‌ها جلوگیری نمودند و این وظیفه مجلس خبرگان را برای صیانت از ولایت فقیه سنگین‌تر می‌نماید.

به گزارش عرصه، حجت‌الاسلام فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور جلسه عصر اجلاس خبرگان  از موضوع صیانت از ولایت فقیه را در نطق خود طرح و با اشاره به آیه شریفه ولایت گفت : مردم استان خوزستان همراهی و پیروی از ولایت را چه در دوران انقلاب و چه پس از آن به ویژه در دفاع مقدس بطور کامل نشان داده است .

وی افزود : مقام معظم رهبری با تاسی به رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) جهاد کبیر را به عنوان منظومه ولایت در ایران و کشورهای منطقه به طور کامل به منصه ظهور رسانده‌اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحانی تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب در برهه‌های حساس از بروز بسیاری از فتنه‌ها جلوگیری نمودند و این وظیفه مجلس خبرگان را برای صیانت از ولایت فقیه سنگین‌تر می‌نماید.

نماینده خوزستان گفت: متاسفانه برنامه‌های توسعه غربی در استان خوزستان در مقاطعی برای این استان مشکلاتی را به وجود آورد، اما با سفر سال ۷۵ مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر توسعه کشاورزی در این استان که متاسفانه با ۱۰ سال تاخیر آغاز و اجرایی شده و اگر درست و به موقع اقدام می شد امروز شاهد این همه مشکلات در خوزستان نبودیم .

وی تصریح کرد : امروز هم ،شاهد برخی ناهماهنگی و بی توجهی‌ها به این استان هستیم که اگر به فریاد و ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته شود می توان بر مشکلات استان خوزستان فائق آمد و رضایت مردم را جلب نمود .

حجت‌الاسلام و المسلمین فرحانی در پایان بر مطالبه گری مجلس خبرگان از مسئولان تاکید و خواستار اجرایی شدن وعده مسئولان شد و افزود : وقتی فرمایشات رهبر انقلاب توسط برخی مسئولین عملی نمی شود ، مردم نسبت به مسئله ولایت پذیری و اطاعت از ولایت از سوی آنان دچار تردید می شوند.



دیدگاهها بسته شده است.