اعتیاد عامل قتل والدین/سناریو گازگرفتگی برای فرار از مجازات


پردیس-فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از قتل والدین معتاد توسط فرزند خانواده خبر داد و گفت:قاتل سناریو گازگرفتگی والدین را برای فریب پلیس ترتیب داده بود.

سرهنگ غلامرضا حسنوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یازده روز پیش مرگ والدین پردیسی بر اثر گازگرفتگی به نیروی انتظامی و آتش نشانی اعلام شد و فرزند خانواده اعلام کرده بود در زمان گازگرفتگی بیرون از منزل بوده است،بر این اساس جواز دفن این پدر و مادر صادر شد اما پلیس آگاهی تحقیقات در مورد چگونگی ماجرا را ادامه داد.

وی ادامه داد:پس از بررسی های دقیق کارآگاهی مشخص شد که علت مرگ این پدر و مادر گاز گرفتگی نبوده و آن ها به قتل رسیده اند،پلیس ویژه قتل آگاهی با بررسی های دقیق تر به پسر ۱۷ ساله خانواده مشکوک شد و پس از بازجویی از وی،این فرد به قتل پدر و مادر خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اضافه کرد: قاتل سپس به همدستی دوست خود نیز اعتراف کرد و با حضور دوست وی در آگاهی،او نیز همدستی با دوستش برای قتل والدین خود اعتراف کرد.

حسنوند ادامه داد: والدین این خانواده معتاد بودند و به شدت فرزند خود را آزار داده و تحت فشار گذاشته بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: اعتیاد عامل اصلی از هم پاشیدن خانواده ها است.

وی گفت:ایرادی ندارد جوانان با نظارت والدین تفریح کنند و به گردش بروند و فشار وارد کردن بر فرزندان عواقب بدی خواهد داشت.

حسنوند تحقیقات ماهرانه کارآگاهان پلیس آگاهی را ستودنی دانست و افزود:مجرمان بدانند در صورتی که جرمی مرتکب شوند در نهایت توسط قانون گرفتار شده و به مجازات عمل زشت خود می رسند.



دیدگاهها بسته شده است.