لاریجانی: کمیته امداد باید رویکردی مبتنی بر اشتغال‌زایی داشته باشد

به گزارش عرصه، علی لاریجانی روز سه شنبه در مراسم واگذاری ۲۱۰ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در پردیسان قم، با ابراز خرسندی از اعلام خبر تحویل ۲۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال گفت: ساماندهی اشتغال، کار بسیار بزرگی است که البته ما حاضریم برای تأمین مسکن نیز کمک‌های لازم را ارائه دهیم.
وی ضمن تقدیر از واگذاری ۱۲۰ واحد مسکونی پردیسان قم به افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) قم در زمینه اشتغال نیز اقدامات خوبی را انجام داده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۳ هزار میلیارد برای کمک اشتغال محرومین در نظر گرفته شده است، افزود: این تخصیص اعتبار علاوه بر آن مبلغ پرداختی ماهانه ۲۰۰ هزار تومان است که مقرر شده به افراد تحت حمایت پرداخت شود.
وی با اشاره به تأسیس کمیته امداد با هدف خدمت به نیازمندان با حکم امام خمینی (ره)، گفت: سراسر وجود مرحوم عسگراولادی به عنوان یکی از بزرگان انقلاب و موسس کمیته امداد امام خمینی (ره)، اخلاص و خدمت به کشور بود که همین رویکرد را در کمیته امداد دنبال کرد.
گفتنی است؛ لاریجانی در حاشیه مراسم واگذاری ۲۱۰ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در پردیسان قم از نمایشگاه طلوع همت، خودکفایی و اشتغال بازدید کرد.



دیدگاهها بسته شده است.