آزمون استخدامی شهرداری تهران ٢٦ اسفند برپا می‌شود

به گزارش عرصه، سید جعفر تشکری هاشمی گفت: تمام کسانی که حتی در نوبت اول آزمون نصاب علمی را کسب کرده بودند ولی به دلیل پایین بودن سر جمع نِمْرَات (علمی و سوابق تجربی) واجد شرایط شناخته نشدند باید در دومین مرحله آزمون شرکت کنند.

وی با تاکید بر این که بر اساس نظر سازمان اداری استخدامی کشور تمامی کسانی که حتی در نوبت اول آزمون نصاب علمی را کسب کرده بودند ولی به دلیل پایین بودن سر جمع نِمْرَات (علمی و سوابق تجربی) واجد شرایط شناخته نشدند، باید در دومین مرحله آزمون شرکت کنند، تصریح کرد : نمره آزمون اول منتفی و صرفاً نمره آزمون دوم ملاک عمل است.

معاون شهردار تهران از تغییر ساختار امتیاز دهی در مرحله دوم آزمون خبر داد و گفت : با توجه به این که امتیاز ۱۲۰ برای واجدین شرایط در نظر گرفته شده است، ساختار امتیازدهی بر اساس آیتم‌های مورد تاکید تغییر داشته تا همکاران بتوانند با کسب امتیاز لازم در مرحله دوم موفق شوند.

به گفته وی ، پیشنهادات تغییر ساختار امتیاز دهی به سازمان اداری و استخدامی کشور ارایه شده  که خوشبختانه مورد تأیید قرار گرفته است.

تشکری هاشمی افزود: انتظار می‌رود به علت تغییرات صورت گرفته در ساختار امتیاز دهی بیش از ۳ هزار نفر واجد شرایط شناخته شوند. از این رو دومین مرحله از آزمون نیز در فضایی کاملا رقابتی برگزار خواهد شد .در این مرحله نیز با توجه به مجوز تبدیل وضعیت استخدامی ٥ هزار نفر از کارکنان قراردادی به ثابت ازمایشی،  بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر تبدیل وضعیت خواهند شد .

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، تشکری هاشمی یادآور شد : کارکنانی که در آزمون استخدامی شرکت نکردند و یا به هر دلیل نتوانستند آمادگی لازم علمی را کسب کنند و چنان چه نمره لازم را کسب نکرده‌اند ، کلاس‌های آموزشی لازم برنامه‌ریزی شده است تا ضمن شرکت در این کلاس‌ها شاهد موفقیت آن‌ها در مرحله دوم آزمون باشیم.



دیدگاهها بسته شده است.