دانشگاه علمی- کاربردی ۸۸ شهید تقدیم اسلام کرده است

به گزارش عرصه، دکتر حسن‌زاده امروز ۱۹ اسفند ماه، در مراسم گرامی‌داشت خانواده‌های شهدای دانشجوی دانشگاه‌های علمی- کاربردی سراسر کشور که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی کشور زنده نگه داشتن نام شهداست؛ زیرا شهدا به زمین افتادند تا ما به زمین نیفتیم، خون خود را ریختند تا خون در رگ‌های ما جریان یابد و ترک علاقه کردند تا علاقه ما به انقلاب کم نشود. 

وی ادامه داد: شهادت افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود؛ افراد بسیاری درمسیر حرکت کردند و اما در حال حرکت جا ماندند. کسانی که رفتند عاقبت به خیر شدند و کسانی که ماندند هر روز می‌میرند و زنده می‌شوند. اگر شهدا نبودند معلوم نبود ما به چه روزی می افتادیم.

حسن زاده خطاب به مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا، گفت: ما خدمت‌گذاران شما هستیم، اگر خدمت کرده‌ایم به برکت وجود شماست.  اگر شکوفایی در نظام ایجاد می‌شود، از برکت وجود شهدای اسلام است. برای علو درجات آنان از خداوند رحمت طلب درجات عالی ومغفرت می‌نماییم.

وی افزود: شهدا شما را به حرم امام رضا دعوت کرده‌اند، ما همه به خانواده‌های شهدا افتخار میکنیم که خدمتگذار آنان هستیم و به آنان تبریک و تسلیت می‌گویم؛ تبریک چون این فرزندان جوانمرد را تربیت کرده‌اند و تسلیت برای آنکه اسلام این نیروهای مخلص را از دست داده است.



دیدگاهها بسته شده است.