یادمان "فکه" مظلوم ترین یادمان خوزستان است

به گزارش خبرنگار عرصه، فرامند هاشمی زاده در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که امروز (۲۱ اسفندماه) با موضوع برنامه ریزی جهت حضور کاروان‌های راهیان نور در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ‌برای هر کدام از یادمان های استان خوزستان یک طرح جامع داریم که باید در بلند مدت پیگیری شود. برای بحث آب و فاضلاب، تامین آب شرب، لکه گیری و آسفالت محورهای منتهی به یادمان‌ها و پوشش تلفن همراه که جزو برنامه های روتین هر سال است، طبق روال پیگیری های لازم انجام شده است.

وی تصریح کرد: ‌تنها یامانی که هیچ مشکلی ندارد و تقریبا تمام خدمات مورد نیاز آن دیده شده، یادمان شهدای چذابه است ولی مظلومترین یادمان استان خوزستان یادمان فکه است که هم از نظر فاصله و هم از نظر خدمات نسبت به سایر یادمان ها ضعیف تر است که باید اقدامات لازم جهت تقویت این یادمان نظر خدمات رسانی تقویت شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه جهت پذیرش کاروان‌های راهیان نور تقریبا آمادگی کامل در استان وجود دارد، افزود: ‌با توجه به تاکیدات استاندار، پیگیری های ویژه جهت هماهنگی کاروان‌های راهیان نور نیز انجام خواهد شد.



دیدگاهها بسته شده است.