اولسن پیشنهاد مربیگری در تیم دژاگه را رد کرد

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از روزنامه بی تی دانمارک، ولفسبورگ در فصل جاری بوندسلیگا عملکرد ناامید کننده از خود نشان داد و خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را احساس می‌کند.

در ابتدای فصل هدایت ولفسبورگ را دیتر هکینگ بر عهده داشت که به علت کسب نتایج ضعیف، برکنار شد و جای خود را به والرین اسماعیل داد. در ادامه فصل او هم خوب نتیجه نگرفت و چند هفته پیش اخراج شد.

روزنامه بی تی دانمارک اعلام کرد مارتن اولسن، سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال دانمارک با پیشنهاد باشگاه ولفسبورگ برای جایگزینی والرین اسماعیل مواجه شد و آن را رد کرد. اولسن در این‌باره گفت‌: همواره آماده بودم که پیشنهادهای جدید را بررسی کنم. چند روز پیش با پیشنهاد یک تیم از بوندسلیگا مواجه شدم و آن را رد کردم.

روزنامه بی تی دانمارک نوشت منظور اولسن پیشنهاد باشگاه ولفسبورگ بوده است. هدایت ولفسبورگ را آندرس یانکر هلندی بر عهده گرفت. اشکان دژاگه، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم در فصل جابجایی زمستانی به ولفسبورگ بازگشت اما تاکنون به میدان نرفته است.

اولسن مربی بسیار باتجربه‌ای به شمار می‌آید. او از سال ۲۰۰۰ هدایت تیم ملی دانمارک را بر عهده گرفت و توانست با این تیم حضور در یورو ۲۰۰۴ و ۲۰۱۲ را تجربه کند و در جام جهانی  ۲۰۰۲ و ۲۰۱۰ هم حضور داشته باشد. او در سال ۲۰۱۵ بعد از ناکامی در رساندن دانمارک به یورو ۲۰۱۶ از کار برکنار شد.



دیدگاهها بسته شده است.