حمایت از آیت الله عیسی قاسم تکلیف شرعی است/ به گِرد وی حلقه بزنید


علمای بحرین در بیانیه ای خود تاکید کردند که تکلیف شرعی در حمایت از دین و مذهب و وطن در راستای حمایت از آیت الله عیسی قاسم به حدی واضح شده که جای هیچ شک و شبهه ای در آن باقی نمانده است.

به گزارش عرصه، علمای بحرین یک روز مانده تا محاکمه دروغین آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین بیانیه ای مهم صادر کردند.

در بیانیه علمای بحرین تاکید شده است: {وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْیُ هُمْ یَنتَصِرُونَ}

در پی بیانیه ها وروشنگری های فقهای امامیه، تکلیف شرعی در حمایت از دین و مذهب و وطن در راستای حمایت از  آیت الله عیسی قاسم  به حدی واضح شده که جای هیچ شک و شبهه ای در آن باقی نمانده است.

به خوبی واضح و روشن است که این ملت مقاوم و ثابت قدم همیشه و حتی در سخت ترین اوضاع و پیچیده ترین شرایط با توکل بر خداوند قادر به اداره اوضاع و هدایت مسیر به سوی آنچه به آن ایمان دارد، بوده است، آنچنان که جهانیان آنان را بزرگ شمرده و در برابر اراده آنان وسایل خشونت و کشتار بی اثر شده است.

شما ای ملت عزیز امروز در مقابل دشوارترین مرحله در تاریخ مبارزه با نظام مستبد قرار گرفته اید؛ مرحله ای که در آن ظالمان تمامی داشته هایشان را یکجا جمع کرده اند تا موجودیت تان را به محاکمه کشانند و دین و مذهب و مرجعیت شریفتان را مورد هدف قرار دهند.

هیچ شک و تردید نیست که خدای متعال با شماست، یاور شماست، و یاری رسان شما با عطای عزم و همت است، و بر شما آرامش و اطمینیان نازل نموده است؛ به همین سبب است که شما به شکست دادن و پشیمان ساختن برنامه نظام تبعیض گرای سرکش و برگرداندن ورق معادله و کسب پیروزی قادرید.

ای ملت بزرگ شما در مقابل نظام ترسویی هستید که در مقابل روحیه فدایی و عزم کربلایی شما به لرزه افتاده و با نا امیدی در صدد است تا وفای شما را به رهبریتان، حافظتان، هدایتگرتان، کشتی نجاتتان بسنجد و به خوبی می داند که شما در این آزمایش شکست نخورده و نخواهید خورد.

ای پدران و مادران و پسران و دختران، از تک تک شما می خواهیم همگی امشب به گِرد وجود و در بیشه شیران رهبر عالیقدر حلقه زده، از وجودش بهره مند گردید، از طهارت و قداست انفاسش خود را سرشار سازید، با دعا به درگاه الهی رفع گرفتاری نموده و از خداوند حفظ ایشان را خواسته و بخواهید تا شما را برای آمادگی در دفاع از ایشان به یاری رساند، حال آن دفاع هر چه باشد و هر هزینه ای داشته باشد و هر چقدر که بلا بزرگ باشد. این بیشه را تا فردا و روزهای بعد ترک نکنید تا اینکه نظام دست تجاوزش را از این مظهر پاکی و شرافت بردارد.



دیدگاهها بسته شده است.