طباطبایی: حیف است استقلال از اختلافات هیات مدیره و تیم ضربه بخورد

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با عرصه، در پیروزی دو بر صفر  تیم فوتبال استقلال برابر لوکوموتیو و صدرنشینی در گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: خوشحالم که استقلال توانست این بازی را به نفع خود تمام کند. آنها رفته رفته بهتر شدند. تا قبل از ‌دقیقه ۳۰ فاصله خط دفاع و حمله استقلال بسیار زیاد بود، اما بعد از ‌دقیقه ۳۰ بازیکنان این فاصله را کم کردند. استقلال در ابتدای بازی نتوانست کارایی لازم را داشته باشد، چرا که حریف تمرکز و تراکم بیشتری روی دروازه‌ استقلال داشت. با این حال استقلال رفته رفته بهتر شد و توانست سه امتیاز این بازی را بگیرد. در مجموع از عملکرد این تیم رضایت دارم.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد این تیم در سال ۹۵، گفت‌: باید عملکرد استقلال را به دو نیمه تقسیم کنیم. نیمه نخست مربوط به نیم فصل اول می‌شود که استقلال عملکرد خوبی نداشت، اما در نیم فصل دوم شرایط بهتر شد. به طوری که هواداران هم از عملکرد این تیم رضایت دارند. روند تیمی استقلال بهتر شده است. استقلال نسبت به نیم فصل اول تغییرات بسیاری داشته و نفرات بهتری را به بازی گرفته است.

او در واکنش به این که آیا به موفقیت استقلال در سال‌های آینده امیدوار است و این که آیا این تیم راه پرسپولیس را می‌رود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم  که مسیر استقلال متفاوت از پرسپولیس است و در حال‌ حاضر چند قدمی جلوتر از این تیم هستیم، چرا که بازیکنان جوان این تیم سال گذشته کسب تجربه کرده‌اند و جوانان با تجربه‌ای هستند. علی منصوریان هم بعد از گذشت چند هفته‌ به این موضوع پی برد و اکنون با این بازیکنان موفق است. با این که بازیکنان سن و سال کمی دارند با تجربه هستند و منصوریان هم در نیم فصل دوم به آنها فرصت داد تا قابلیت‌های خود را نشان دهند.

دروازه‌بان سابق استقلال و تیم‌ ‌ملی همچنین درباره این که چرا مجموعه استقلال به دلیل اختلافات هیات مدیره و کادر تیم به دو بخش تقسیم شده است، اظهار کرد: استقلال امسال از این موضوع خیلی ضرر کرد. حیف است که این اختلافات در روند تیم تاثیر بگذارد. در هیچ کجای دنیا چنین چیزی را شاهد نیستیم و این اتفاق چالش برانگیز است. تمام ارکان تیم باید تلاش خود را برای موفقیت تیم فوتبال استقلال بگذارند. هیات مدیره در هیچ تیمی مشغول مصاحبه نیست و معمولا سیاستگذاری‌های کلان باشگاه را بر عهده دارد و به مسائل اجرایی می پردازد. به شخصه بعد از ۳۰ سال حضور در فوتبال با احتیاط درباره فوتبال اظهار نظر می‌کنم اما اعضای باشگاه استقلال بی محابا مصاحبه می‌کنند.  



دیدگاهها بسته شده است.