کونته: حریف بزرگ و صاحب نامی را شکست دادیم

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از ساکرنت، چلسی شب گذشته (دوشنبه) موفق شد با برتری یک بر صفر برابر منچستریونایتد به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس صعود کند تا حریف تاتنهام در این مرحله شود.

در نیمه نخست خطای آندر هررا روی ادن هازارد باعث شد تا داور به این بازیکن کارت زرد دوم را نشان بدهد و او را از زمین مسابقه اخراج کند. بعد از این صحنه، چلسی توپ و میدان را در اختیار گرفت و از غیبت چند بازیکن اصلی منچستریونایتد نهایت استفاده را برد و توانست در نیمه دوم دروازه‌ رقیب را باز کند.

آنتونیو کونته در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بازیکنان یونایتد هازارد را نشانه گرفته بودند. او فوتبال خوبی بازی می‌کرد ولی بازیکنان حریف مدام به او ضربه می‌زدند. همه می‌توانند این صحنه‌ها را ببینند و بعد قضاوت کنند. به نظرم تصمیم داور درست بود. وقتی شما با تیمی بزرگ و بااستعداد بازی می‌کنید، در برخی از مواقع سعی می‌کنید آنها را بترسانید. داور باید از این بازیکنان مراقبت کند زیرا ممکن است با یک مصدومیت بزرگ و تلخ روبرو شوند.

سرمربی چلسی ادامه‌ داد: برابر تیمی بزرگ که بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد، توانستیم عملکرد خوبی را از خود نشان بدهیم و به پیروزی برسیم. از نظر من یونایتد بهترین ترکیب را در فوتبال انگلیس دارد. آنها بازیکنان خوب زیادی دارند. باید خوشحال باشیم که به مرحله بعدی راه یافتیم و حریف بزرگی را شکست دادیم. طبیعی است که بازی با تاتنهام هم دشواری‌های خاص خودش را دارد. برابر تیمی سرسخت و جنگنده بازی خواهیم کرد اما از اکنون به آن بازی فکر نمی‌کنیم. فعلا باید خوشحال باشیم که توانستیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم. برای بازی با تاتنهام آماده خواهیم بود. به ومبلی می‌رویم تا بتوانیم آنها را شکست بدهیم.

سرمربی آبی پوشان به تمجید از انگولو کانته، گلزن این مسابقه پرداخت و اظهار کرد: او عملکرد بسیار خوبی در زمین مسابقه داشت. خیلی خوشحال هستم که او توانسته خودش را در زمین اثبات کند. کانته بازیکنی است که در همه‌جا دیده می‌شود و وظایفش را به خوبی انجام می‌دهد. حضور او در تیم ما خیلی برای کل تیم مفید است چون بازی بقیه بازیکنان هم بهتر می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.