تمهیدات سازمان بهشت زهرا (س) برای پنجشنبه و جمعه آخر سال

به گزارش عرصه، اکبر توکلی در نشست خبری امروز چهارشنبه در تشریح اقدامات بهشت زهرا (س) برای پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: درب بهشت زهرا (س) از امشب باز است و فردا نیز بزرگترین همایش خودجوش مردمی در بزرگترین آرامستان کشور یعنی بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای تسهیل تردد شهروندان در روزهای پایانی سال ۵۰۰۰ پلیس راهور از میدان تجریش تا بهشت زهرا(س) اقدامات ویژه‌ای را برای کاهش بار ترافیکی این محدوده در نظر گرفته‌اند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ تابلوی ترافیکی ویژه ایام پایانی سال در بهشت زهرا نصب شده است و موانع فیزیکی نیز در سطح بهشت زهرا(س) تماما رفع شده‌اند. همچنین تابلوهای راهنما و بروشورهای راهنما نیز در بهشت زهرا نصب شده‌اند.همچنین جهت رفاه حال شهروندان و تشخیص بهتر مسیرها نیز در ۱۵ نقطه از بالن استفاده شده است تا شهروندان توسط این بالن‌ها جهت پیدا کردن مسیرهای مورد نظر خود راهنمایی و هدایت شوند.

وی با اشاره به ارائه گل و گلدان و همچنین گلاب به زائران حرم مطهر حضرت امام (ره) تصریح کرد: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، نصب کارت تبریک و پرچم نو بر سر مزار شهدا و همچنین برپایی دعای کمیل آخر سال در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا به برپایی هشت ایستگاه صلواتی در قطعات شهدا اشاره کرد و افزود: زائران از ایستگاه متروی حرم مطهر با ۴۰ دستگاه ماشین برقی به صورت رایگان می‌توانند تردد کنند.



دیدگاهها بسته شده است.