مورینیو: پوگبا بهترین بازیکن ماست و اهمیتی به حاشیه‌ها نمی‌دهد

به گزارش عرصه و به نقل از دیلی میل منچستریونایتد فردا (پنجشنبه) در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید برابر روستف در ورزشگاه اولدترافورد قرار گیرد.

ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: متاسفانه در این بازی وین رونی و آنتونی مارسیال را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. این دو به دلیل مصدومیت برابر چلسی بازی نکردند و این هفته هم در کنار نیستند. پس در ترکیب تیم حضور نخواهند داشت.

این روزها انتقادات زیادی نسبت به پوگبا مطرح می‌شود. سرمربی یونایتد با حمایت از بازیکن گرانقیمت خود گفت: حس می‌کنم دنیا در حال از دست دادن ارزش‌های خود است. حسادت‌ها نسبت به او به حدی رسیده که من نگران نسل آینده هستم. البته پوگبا اهمیتی به این حاشیه‌ها نمی‌دهد. او یکی از موثرترین بازیکنان ماست و در ترکیب با نهایت قدرت بازی می‌کند و هیچ  اهمیتی ندارد منتقدان چه می‌گویند.

مورینیو در پایان درباره اظهار نظر آنتونیو کونته (سرمربی چلسی) مبنی بر اینکه حضور نداشتن چلسی در لیگ قهرمانان اروپا تقصیر من نیست و مقصر مربیان قبلی هستند نیز به صحبت پرداخت و اظهار کرد: وقتی چلسی را ترک کردم، تیم صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان بود و قرار بود بازی برگشت را در خانه برگزار کند. آن‌ها قبل از این دو بازی من را اخراج کردند. مقصر اینکه چلسی امسال در اروپا نیست، کسانی هستند که در لیگ قهرمانان نتیجه نگرفتند. فقط مسئول نتایج در لیگ برتر بودم.



دیدگاهها بسته شده است.