آغاز پخش نوروزی برنامه خبری "استودیو هلال"

به گزارش عرصه، وحید رحمتی از آغاز پخش نوروزی برنامه “استودیو هلال” خبر داد و افزود: این برنامه خبری با تغییر در ساختار در دست تولید قرار گرفته و از امروز روی آنتن شبکه بین المللی خبر می‌رود.

رحمتی همچنین بیان کرد: یکی از مهم ترین بخش‌هایی که به این برنامه خبری افزوده شده، آموزش‌های کاربردی کمک‌های اولیه در قالب طرح خادم است که با توجه به تاکید رئیس محترم جمعیت مبنی بر لزوم تقویت آموزش همگانی در برنامه گنجانده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی همچنین به امکان برقراری آسان ارتباط مردم با این برنامه اشاره کرد و افزود: مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۰۹۳۳۳۱۷۲۳۰۰ وstudiohelal# با ما در ارتباط باشند و عکس ها و مطالب مورد نظر خود را به این برنامه ارسال کنند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر وارد آذربایجان غربی شد

مصطفی محمدیون در ادامه بازدید از طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر، امروز (بیست و هفتم اسفند) وارد استان آذربایجان غربی شد. وی در مدت حضور در آذربایجان غربی از پایگاه های امداد و نجات و پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرهای بوکان، میاندوآب، مهاباد، نقده، اشنویه، ارومیه و سلماس بازدید خواهد کرد.
محمدیون همچنین ضمن بازدید از طرح های نوروزی هلال احمر در شهر مرزی بانه به مقام شهدای دفاع مقدس در سیرانبند ادای احترام کرد. وی از پایگاه بین شهری خان بانه در محور سقز- بانه در گردنه خان بانه، بازدید کرد و در گفت و گو با نجاتگران و رئیس هلال احمر شعبه بانه از کیفیت و وضع امدارسانی در منطقه باخبر شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر در دفتر یادبود این پایگاه نوشت: پایگاه گردنه خان در مورخ ۹۵/۱۲/۲۶ مورد بازدید قرار گرفت. استقرار و استراحت در کنار پرسنل شریف این پایگاه موجب آرامش و افتخار اینجانب بود. از نظم و انضباط و بهداشت و تمیزی و آماده به کار بودن نیروی انسانی و تجهیزات تقدیر و تشکر می کنم.
محمدیون همچنین صبح جمعه ۲۷ اسفند از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ورودی سقز به بانه بازدید و میثاق نامه “کمپین نه به تصادفات جاده ای” را امضا کرد و در دفتر یادبود این پست نوشت: از پایگاه نوروزی جوانان شهر بانه بازدید شد. از نظم و انضباط و انگیزه بالای برادران و خواهران تشکر می‌کنم.

محمدیون: در سال ۹۶ مجریان خوبی برای اهداف مقدس هلال احمر باشیم

دبیرکل جمعیت هلال احمر در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در خروجی بوکان به میاندوآب (یادمان شهید سید صمد محمدی) از سوی مدیران، امدادگران و جوانان هلال احمر شهرستان بوکان استقبال شد. وی در این مراسم که جمع زیادی از مدیران و اعضای امدادگر و جوان هلال احمر بوکان حضور داشتند گفت: از دوران کودکی روزهای عید را دوست داشتم و ۵۵ سال است که این ایام را دوست دارم اما امسال بودن در کنار خانواده و دوستان را زیرپا گذاشتم تا برای عرض خسته نباشید در کنار شما باشم. ان شاءالله در سال ۹۶ بر مبنای این دوستی کمک کنم تا مجریان خوبی برای اجرای اهداف و نیات مقدس هلال احمر باشیم.
دیدار و گفت‌وگو با بانوان مستقر در پست نوروزی، امضای میثاق نامه “کمپین نه به تصادفات جاده ای” و نوشتن یادبود برای طرح پیمان از جمله برنامه های دبیرکل جمعیت هلال احمر در این مراسم بود.
دکتر مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان هلال احمر نیز در سخنانی خطاب به جوانان هلال احمر بوکان، فعالیت و خدمات آنان را به ویژه در کمپین نه به تصادفات جاده ای بسیار ارزشمند دانست.

بازدید از پایگاه بین شهری در محور بوکان- میاندوآب

دبیرکل جمعیت هلال احمر در ادامه حضور در بوکان از پایگاه امداد و نجات بین شهری حضرت محمد رسول الله(ص) در محور بوکان – میاندوآب بازدید کرد. وی با اهدای هدایایی از نجاتگران پایگاه قدردانی کرد.
این پایگاه در دهه فجر امسال با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و زمین هبه یکی از خیرین هلال احمر بوکان به بهره برداری رسید. لازم به ذکر است، ۲۴ پایگاه امداد و نجات ثابت، موقت و سیار و ۲۳ پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در تعطیلات نوروز امسال خدمت می‌کنند.

آمادگی کامل هلال احمر برای پذیرایی از مسافرین نوروزی

دبیرکل جمعیت هلال احمر در حاشیه این بازدید در گفت و گو با سیمای استانی کردستان با اشاره به بازدید از طرح های نوروزی هلال احمر در چند شهر استان، تصریح کرد: همه فعالیت ها در کمال نظم و انضباط بود و آمادگی کامل جهت پذیرایی از مسافرین نوروزی وجود داشت. محمدیون در این بازدیدها با اهدای هدایایی از نجاتگران، امدادگران و جوانان عضو هلال احمر قدردانی کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در ادامه سفر به بانه با حضور در یادمان شهدای سیرانبند در نقطه صفر مرزی با عراق، به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.

حرکت و تلاش بی منت یک ساله کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر ستودنی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تلاش برای ارتقاء فرهنگ دینی و اعتقادی مجموعه بزرگ هلال احمر را از مهمترین وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه دانست و تصریح کرد: فرصت خدمت بی‌منت به هم نوع در چنین نهاد خدمت رسانی موهبتی الهی است که باید قدر لحظات آن را دانست و از مسیر منحرف نشد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه در جلسه پایانی سال ۱۳۹۵ با مدیران، معاونین و کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از فعالیت همکاران در این سال با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های این مجموعه، تلاش برای ارتقاء فرهنگ دینی و اعتقادی مجموعه بزرگ هلال احمر را از مهمترین وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه دانست و تصریح کرد: فرصت خدمت بی منت به هم نوع در چنین نهاد خدمت رسانی موهبتی الهی است که باید قدر لحظات آن را دانست و از مسیر منحرف نشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تبیین ضرورت های زیرساختی به منظور اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی در جامعه خاطر نشان کرد: در یک سال فعالیت بی وقفه حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به رغم کمبودها و مشکلات همچون “نبود اعتبارات کافی برای اجرای طرح های فرهنگی- اجتماعی و همچنین کمبود نیروی انسانی” همت و تلاش همه کارکنان و مدیران این مجموعه سبب شد تا در سال ۹۵، حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به بسیاری از اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در همین زمینه ادامه داد: از جمله اتفاقات مهم و تأثیرگذار، تهیه، تدوین و نگارش نظام نامه حوزه نمایندگی ولی فقیه براساس اسناد بالادستی و در نهایت نیز تأیید و ابلاغ آن از سوی دفتر مقام معظم رهبری به هلال احمر جهت اجرا بود.

وی گفت: این نظام نامه در واقع چراغ راه آینده و مشی و سیاست گذاری کلی حوزه نمایندگی ولی فقیه در این نهاد است که می تواند کلیه برنامه های هدایتی و نظارتی را هدف گذاری کند.

تأکید بر فراهم نمودن بسترها و مسیرهای ارتباطی آسان برای دسترسی کارکنان و اعضاء به مجموعه مباحث فرهنگی، اجتماعی، دینی و اعتقادی از دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام و المسلمین معزَی به آن اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز این حوزه اقدام به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی، تهیه و انتشار ماهنامه مهر و ماه و همچنین افتتاح شبکه هلال مهر در فضای مجازی کرده که باید به برنامه ریزی دقیق و هدفمند از این فرصت ها در جهت تقویت و رشد مباحث دینی استفاده کرد.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در پایان با قدردانی از خدمات یک ساله امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلبان عضو این نهاد مردمی با یادآوری اهمیت خدمت بی‌منت به آحاد جامعه و دستگیری از نیازمندان واقعی با آروزی سالی توام با موفقیت و بهروزی برای آنان، توفیقات روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان خواستار شد.



دیدگاهها بسته شده است.