تلاش پلیس برای افزایش نشاط و سلامت جامعه در آغاز سال نو


رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت:تلاش پلیس بر آن است که با آموزش نظم و انضباط اجتماعی به مردم شاهد افزایش نشاط و سلامت جامعه در آغاز سال نو باشیم.

به گزارش عرصه، سردار محمدرضا مقیمی صبح امروز در سفر به استان کرمان با حضور در جلسه قرارگاه نوروزی ۹۶ که در این استان برگزار شد، اظهارداشت: نیروی انتظامی با برنامه ریزی مدون و اراده مستحکم پیش از آغاز تعطیلات نوروزی برای خدمت رسانی به مردم در طول این ایام آماده شده که این اقدام شایسته تقدیر است.

وی افزود: یکی از موارد مهم در این ایام همدلی و مشارکت پلیس و دیگر سازمان های خدمت رسان است که امیدواریم نتیجه آن شادی و نشاط برای مردم باشد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های استان کرمان در حوزه گردشگری،  به هر میزان که بتوانیم کیفیت امنیت را ارتقاء دهیم بازتاب آن منجر به رونق اقتصادی خواهد شد.

وی افزود:تلاش پلیس بر آن است که با آموزش نظم و انضباط اجتماعی به مردم،شاهد افزایش نشاط و سلامت جامعه در آغاز سال نو باشیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان ضمن تقدیر از مجموعه فرماندهی انتظامی استان کرمان،گفت: ماموران پلیس موظف هستند در این ایام با لبخند و آرامش و سعه صدر با مردم برخورد کنند تا زمینه ساز ارتقاء فرهنگ اجتماعی در جامعه باشند.



دیدگاهها بسته شده است.