خدمت‌رسانی جوانان هلال احمری به بیش از ۸۳ هزار مسافر طی ۳ روزگذشته

به گزارش عرصه، دکتر مسعود حبیبی ضمن اعلام این خبر گفت: در سه روز ابتدایی طرح نوروزی ۸۳ هزار و ۹۰۲ نفر از هموطنان با مراجعه به پایگاه‌های ایمنی و سلامت در سراسر کشور، خدمات دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به مشارکت حدود ۶۰۰۰ جوان در اجرای سه روز ابتدایی طرح افزود: جوانان داوطلب هلال احمری، مجریان اصلی طرح نوروزی هستند چراکه بدون همکاری و مشارکت داوطلبانه آنان، نمی‌توانستیم طرح را در این وسعت اجرایی کنیم.

رئیس سازمان جوانان ادامه داد: تست فشارخون و خدمات مشاوره ای پیشگیری از ایدز و اعتیاد، ارائه برنامه‌های فرهنگی در فضای دوستدار کودک و خیمه‌های نماز از جمله خدمات پایگاه‌های نوروزی است. همچنین مسافران می‌توانند نقشه استان، بروشور و سایر اقلام اطلاعاتی مورد نیاز را از پایگاه‌ها دریافت کنند.

بنابر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، دکتر حبیبی خاطرنشان کرد: میثاق نامه کمپین “نه به تصادفات جاده‌ای” در محل ایستگاه‌های طرح نوروزی قرار گرفته است و مردم می‌توانند با امضای آن عضو کمپین شوند. همچنین علاقمندان می‌توانند با کمک ربات تلگرامی safarsalem_bot@، پوستر اختصاصی خود را برای عضویت در کمپین طراحی کنند.



دیدگاهها بسته شده است.