پیروزی سخت رئال مادرید در سن مامس

به گزارش عرصه، رئال مادرید شنبه در هفته بیست و هشتم لالیگا در سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و دو بر یک پیروز شد.
هر دو تیم از ابتدا به دنبال گلزنی بودند و در دقایق نخست بازی کیلور ناواس دروازه مادرید را نجات داد. در ادامه کریستیانو رونالدو گلزنی کرد، اما داور آن را به علت آفساید بودن قبول نکرد. هر دو تیم فرصت های خود را یکی از پس دیگری از دست می‌دادند تا این که بالاخره کریم بنزما گل نخست بازی را با پاس رونالدو به ثمر رساند. این گل در دقیقه ۲۵ به ثبت رسید. میزبان تلاش کرد بازی را مساوی کند اما این اتفاق نیفتاد و نیمه نخست با پیروزی سفیدپوشان به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی در اختیار اتلتیک بود و بازیکنان این تیم به دنبال گل مساوی بودند. ناواس دوباره اجازه گلزنی به میزبان نداد اما فشار قرمز و سفیدپوشان باعث شد در نهایت دروازه مادرید توسط آریتس آدوریس باز شود. مهاجم اسپانیایی در دقیقه ۶۴ برای تیمش گلزنی کرد. تنها چهار دقیقه بعد ضربه کرنر بازیکنان مادریدی تبدیل به گل شد. کاسیمرو با پاس رونالدو گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه شاگردان زین‌الدین زیدان فرصت گلزنی داشتند که ضربه مارسلو به آسمان رفت. در مقابل ویلیامز می‌توانست گل مساوی را به ثمر برساند اما باز هم ناواس مانع از آن شد. در نهایت مادرید توانست سه امتیاز بازی را کسب کند و با ۶۵ امتیاز به صدرنشینی اش ادامه دهد.

پیش از این دیدار اسپانیول برابر ایبار قرار گرفت و این بازی یک بر یک مساوی شد. در ادامه بازی های امشب آلاوس میزبان رئال سوسیداد است و رئال بتیس برابر اوساسونا قرار می‌گیرد.



دیدگاهها بسته شده است.