بهره مندی بیش از ۱۷۹ هزار نفر از خدمات ارائه شده در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

به گزارش عرصه، دکتر مسعود حبیبی در ارتباط با آمار هفدهمین مرحله از طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از روز اول اجرای طرح یعنی ۲۵ اسفند تا پایان روز چهارم، گفت: در این مدت ۹۲۷۰ نفر در اجرای طرح مشارکت داشته که ۳۳۸۵ نفر آنها بانوان بودند.

وی در مورد تعداد افراد شرکت‌کننده بر حسب کانون افزود: ۵۸۰۵ نفر افراد شرکت کننده از کانون جوانان، ۱۸۷۵ نفر از کانون های دانشجویی، ۵۹۹ نفر از کانون های دانش آموزی، ۱۲۷ نفر طلاب، ۵۱۷ نفر از کانون روستایی و ۲۶۷ نفر از کانون غنچه ها بوده اند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر درمورد تعداد افراد خدمت گیرنده عنوان کرد: ۱۷۴ هزار و ۱۲۶ نفر در پست های ثابت، ۵۷۸۲ نفر در پست‌های سیار و به طور کلی ۱۷۹ هزار و ۹۰۸ در هر دو پست ثابت و سیار از خدمات داوطلبانه سازمان جوانان بهره مند شده اند.

 حبیبی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران گفت: ۱۴ هزار و ۴۴۸ نفر در ایستگاه سلامت، ۱۳ هزار و ۹۵۶ نفر از فضاهای دوستدار کودک، ۱۳ هزار و ۸۵۰ نفر از خیمه های نماز بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: امضا کنندگان میثاق نامه کمپین نه به تصادفات نیز ۲۲ هزار و ۴۹ نفر بوده که در مجموع ۶۴۴ هزار و ۳۰۳ نفر از خدمات ارائه شده بهره مند شده اند.

 حبیبی ادامه داد:  میثاق نامه کمپین “نه به تصادفات جاده ای” در محل ایستگاه های طرح نوروزی قرار گرفته است و مردم می توانند با امضای آن عضو کمپین شوند. همچنین علاقمندان می توانند با کمک ربات تلگرامی safarsalem_bot@،پوستر اختصاصی خود را برای عضویت در کمپین طراحی کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، حبیبی در ارتباط با اقلام توزیع شده گفت: ۷۳ هزار ۳۲۸ نقشه، ۷۲ هزار و ۵۵۷ بروشور و ۵۳ هزار و ۴۴۹ مورد سایر محصولات میان مسافران توزیع شده است که در مجموع ۱۹۹ هزار ۳۳۴ مورد توزیع اقلام داشته ایم.



دیدگاهها بسته شده است.