درد دل‌های "حامد امیری"/ از رفتن به کرمان تا کم‌کاری مسئولان

‌حامد امیری در گفت‌وگو با عرصه، درباره رفتنش به استان کرمان اظهار کرد: هیأت معلولان و اداره کل ورزش و جوانان لرستان آن‌گونه که باید و شاید به ما توجه نمی‌کنند. رئیس هیأت قول داد اگر در پارالمپیک مدال کسب کنیم به عنوان پاداش ما را به کربلا اعزام می‌کند اما با اینکه شش ماه از پارالمپیک گذشته هنوز به قولش عمل نکرده و هر وقت زنگ می‌زنیم، می‌گوید فعلاً امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: تا به کرمان آمدم، بلافاصله پاداش کربلا به من دادند و ماهیانه نیز بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزارتومان حقوق می‌دهند و احترام خاصی برای ورزشکاران قائل هستند.

امیری یادآور شد: کل پاداش‌های نقره پارالمپیک من در لرستان ۱۷٫۵ سکه تمام بود اما در کرمان به نفر چهارم پارالمپیک ۵۰ سکه داده‌اند و نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۵۰ سکه به علاوه یک خانه جایزه گرفته‌اند.

این ورزشکار خاطرنشان کرد: قرار بود شورای شهر و اتاق بازرگانی خرم‌آباد به من جایزه بدهند اما هنوز به قولشان عمل نکرده‌اند.

وی در پاسخ به پرسشی که الان زیرنظر چه کسی تمرین می‌کند؟ گفت: مربی ندارم اما از آقای مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی برنامه گرفته‌ام. امکانات آکادمی پرتاب‌های کرمان بسیار خوب بوده و نسبت به خرم‌آباد بهتر است.

امیری با بیان اینکه خودم تنها به کرمان آمده‌ام، افزود: از خانواده دور هستم و با اینکه شرایط سختی دارم اما چاره‌ی‌ دیگری نداشتم و مجبورم با این وضعیت به ورزش ادامه بدهم.

وی که زمانی در قوی‌ترین مردان ایران رقابت می‌کرد در پایان گفت: مسئولان استان از زمانی که در رقابت قوی‌ترین مردان فعالیت می‌کردم هم هیچ حمایتی از من نمی‌کردند و سال ۹۱ چون در خرم‌آباد مکانی برای تمرین نداشتم به شهرستان بروجرد می‌رفتم و در یکی از روزها خودرو دچار سانحه شد و ویلچرنشین شدم و حالا هم که در ورزش معلولان فعالیت می‌کنم باز هم خبری از حمایت نیست.



دیدگاهها بسته شده است.