افزایش قابل توجه ترافیک در محورهای مواصلاتی از بعدازظهر امروز

به گزارش عرصه، اسکندر مومنی در گفت‌وگویی تلویزیونی با تبریک سال نو عنوان کرد: استان‌های مازندران، گیلان، قم، مشهد، فارس، اصفهان، خوزستان و همچنین استان‌های جنوبی کشور از جمله استان‌های پرسفر نوروزی هستند.

وی همچنین به مداخلات جوی نیز اشاره کرد و گفت: در اکثر راه‌های مواصلاتی کشور شاهد بارش باران هستیم و همچنین در ارتفاعات نیز بارش‌ها به صورت برف هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به تصادفات ترافیکی در دو روز اول تعطیلات اشاره کرد و گفت: در دو روز اول تصادفات کمی افزایش داشت اما با مدیریت خوب و تذکرهای بهنگام شاهد کاهش آمار تصادفات هستیم.

مومنی در خصوص شاخص‌های امنیتی نیز اظهار کرد: شاخص‌های امنیتی به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرده و همچنین شاهد کاهش سرقت‌ها نیز هستیم.

وی همچنین به تمامی مسافران نوروزی در سراسر کشور توصیه کرد: شهرداری‌ها و سایر نهادها در تمامی استان‌های کشور مکان‌هایی را جهت استقرار مسافران با امکانات رفاهی کامل چه در داخل شهرها و چه جاده‌ها در نظر گرفته‌اند به همین منظور توسعه می‌کنیم مسافران جهت حفظ امنیت خود در این محل‌ها توقف داشته باشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: هموطنان همچنین در صورت مشاهده حادثه امنیتی و انتظامی سریعا مساله را به نیروی انتظامی گزارش دهند و همکاران‌مان نیز بلافاصله در محل حضور خواهند داشت.



دیدگاهها بسته شده است.