ترافیک روان در جاده‌های کشور/ جاده چالوس همچنان پرحجم است


آخرین وضعیت جاده‌های کشور در اولین صبح بهاری از سوی مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام شد.

به گزارش عرصه، مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های سراسر کشور را در اولین روز فروردین ماه اعلام کرد.

بنابر گزارش‌های دریافتی امروز در اکثر محورهای استان‌های سیستان و بلوچستان، محور باغچه به تربت حیدریه در استان خراسان رضوی و محور مریوان در استان کردستان شاهد بارش باران هستیم.

همچنین در محور بوشهر – برازجان، واقع در استان بوشهر، محور بجنورد به آشخانه گردنه امین‌اله، واقع در استان خراسان شمالی، مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

بر اساس این گزارش از نظر ترافیکی در محور کرج-چالوس ابتدای محور تا کیلومتر ۲، واقع در استان البرز ترافیک پرحجم اما روان اعلام شده است.

در عین حال محورهای شمشک – دیزین در استان تهران و البرز، پونل – خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، سروآباد – پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، اولنگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، فرعی سی سخت – پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، شیراز – جهرم در استان فارس، استهبان – نی ریز در استان فارس، بشرویه_فردوس در استان خراسان جنوبی و محورهای فرعی رودبار – کهنوج – قلعه گنج در جنوب استان کرمان و گنجنامه – تویسرکان در استان همدان و همچنین محور روستایی مصعبی – کاخ گناباد در استان خراسان جنوبی، مسدود یا دارای محدودیت است.

گفتنی است که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.



دیدگاهها بسته شده است.