راهیان نور نسبت به سال‌های گذشته رشد داشته است

به گزارش عرصه، سردار علی فضلی جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در حاشیه بازدید از یادمان طلائیه بیان کرد: خداوند را شاکر هستیم که در آستانه تحویل سال این توفیق نصیب ما شد تا در قدمگاه شهیدان عزیزمان و دژ رزمگاه رزمندگان اسلام، یادمان طلائیه حضور پیدا بکنیم.

وی ادامه داد: حضور کم‌نظیر و بی‌نظیر مردم شریف ما در کاروان‌های راهیان نور فضای معطری ایجاد کرده است و در واقع امروز زائران شهدا در این معامله با خدا شریک شده‌اند و برای خود سهم خواهی می‌کنند. خداوند را شاکر هستیم از این که بستری آماده شده و امکان آمدن مردم به سرزمین نور فراهم شده است. زائرینی از اقصا نقاط گیتی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند. تردید نداشته باشید که آنان هم از این محل مجاهدت و فداکاری ها بهره معنوی کامل را می‌برند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود : مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر گسترش و تقویت و توسعه بستر راهیان نور کرده‌اند. در تلاش هستیم با همت دست اندرکاران راهیان نور منویات رهبری را در میدان عمل پیاده بکنیم. کارهای بزرگی در راهیان نور انجام شده است که به عنوان مثال می‌توان گفت رشد حضور زائرین شهدا در این حماسه بزرگ فرهنگی نسبت به سال های پیش افزایش چشم گیری داشته است.



دیدگاهها بسته شده است.