سردار کارگر:استفاده از فضای مجازی در راهیان نور فرصت است

به گزارش ایسن، سردار بهمن کارگر که در حاشیه سفر به خوزستان سخن می‌گفت، افزود:هر سال در راهیان نور شاهد یک رویش جدید هستیم؛ این رویش جدید به برکت خون شهدا است. خود شهدا مردم را به راهیان نور دعوت می کنند. 

وی علت حضور مردم در حرکت راهیان نور را مغناطیس شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا مردم را به زیارت از یادمان‌ها دعوت می‌کنند: هر کدام از یادمان‌ها حال و هوای خاص خودشان را دارند. راهیان نور چه از لحاظ کیفی و کمی رو به تعالی است؛ البته با تلاش بچه‌هایی که مخلصانه کار می‌کنند.  مهم این است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از سیم خاردارهای نفس عبور کنیم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه آمار زائران راهیان نور هر سال نسبت به سال گذشته بیشتر می شود، اظهار کرد: البته باید به خاطر استقبال مردم از حرکت راهیان نور از خداوند متعال و حضرت سیدالشهداء و شهدای والامقام تشکر کرد.امسال نسبت به سال گذشته شور و شوق، شعور و معرفت و عقلانیت بیشتر شده است. دفاع مقدس عقلانی بود. شهدای ما عقلانی شهید شدند. لذا راهیان نور موفق بوده است.

سردار کارگر در ادامه به نقش بی بدیل رسانه در ترویج راهیان نور اشاره کرد و افزود: نقش رسانه‌ها بی‌نظیر است و شبکه های اجتماعی هم به این مهم کمک کرده‌ است. این از آن وجهی است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند که از فضای مجازی می توان به عنوان فرصت استفاده کرد؛ ولی اگر استفاده نکنید تهدید محسوب می‌شود؛ پس استفاده از فضای مجازی در راهیان نور فرصت است.

وی با تاکید بر سرعت انتقال اخبار از طریق فضای مجازی گفت:بدون رسانه نمی‌شود کار کرد، رسانه اکسیژن است اگر رسانه نباشد خلاء ایجاد می شود، رسانه‌ها در ترویج فرهنگ تاثیر گذار خواهد بود. رسانه می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

سردار کارگر با توصیه بر افزایش کانال های فضای مجازی در حوزه راهیان نور اظهار کرد: باید یک قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور متشکل از تلویزیون، رادیو و شبکه‌های مجازی ایجاد شود چون رسانه نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.



دیدگاهها بسته شده است.