مدیر اف بی آی: در حال بررسی رابطه میان روسیه و ستاد ترامپ هستیم


مدیر «اف‌ بی‌ آی» اعلام کرد که این نهاد احتمال ارتباط میان روسیه و اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ را بررسی می‌ کند.

به گزارش عرصه به نقل از ایندیپندنت، «جیمز کومی» مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا موسوم به «اف‌ بی‌ آی» امروز در جلسه استماع کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرد: درخصوص توئیت های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیرامون شنود مکالمات تلفنی وی پیش از رسیدن به قدرت باید بگویم که من هیچ اطلاعاتی برای تأئید چنین موضوعی در دست ندارم.

مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا ادامه داد: موضوع را در «اف‌ بی‌ آی» با دقت مورد بررسی قرار دادیم. وزارت دادگستری نیز از من خواست تا برای شما نیز بگویم؛ این وزارتخانه هیچ اطلاعاتی که مؤید دو توئیت ترامپ در این باره باشد را در دست ندارد.

در همین رابطه، شبکه تلویزیونی «سی اِن اِن» اعلام کرد که «جیمز کومی» مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا در ادامه جلسه استماع کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان این کشور برای اولین بار تائید کرد که این نهاد در حال تحقیق در مورد رابطه احتمالی میان نزدیکان «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور آمریکا و دولت روسیه است.

وی در این باره گفت: این امر، شامل تحقیق در مورد ماهیت هرگونه ارتباط میان وابستگان به ستاد انتخاباتی ترامپ و دولت روسیه و هرگونه هماهنگی میان ستاد و تلاش‌ های روسیه است.



دیدگاهها بسته شده است.