هلال احمر مایه امنیت خاطر و آسایش خانواده های ایرانی


رئیس جمعیت هلال احمر در پیام تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد که خانواده بشردوست هلال احمر، در سال جدید نیز مایه امنیت خاطر و آسایش خانواده های ایرانی باشد.

به گزارش عرصه، متن پیام دکتر سید امیر محسن ضیائی بدین شرح است:

«بهار فصل نوزایی طبیعت است، فصل تولد دوباره زندگی با عبور از سرما و جمود زمستانی؛ فصلی که نیروی حیات خود را از بند رخوت و سکون می گریزاند و تحرک و سرسبزی را به زمین؛ باز می گرداند. 

آغاز بهار ۹۶ و آیین باستانی و ملی نوروز را به همه ایرانیان عزیز، به ویژه همکاران سرافراز و جان بر کف خودم در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم و دست یکایک امدادگران، جوانان، داوطلبان، خیرین، پزشکان و پیشکسوتان و دیگر همراهان این نهاد مردمی را به پاس یک سال دیگر همراهی بی مزد و منت می فشارم و قدردان تمام تلاش هایی هستم که در سال گذشته برای آسایش هم وطنان خود و تسکین رنج ها و دردهای آنها انجام‌داده اند.

امیدوارم این خانواده بزرگ بشردوستی با همدلی و مهربانی ذاتی خود، بتواند در سال جدید هم مایه امنیت خاطر و تأمین آسایش خانواده های ایران اسلامی باشد و در کنار اشاعه اصول نوع دوستانه هلال احمر با ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و اموزش های امدادی براساس آنچه در برنامه های بلند مدت جمعیت تدوین شده، در راه کاهش خسارات ناشی از حوادث و افزایش آمادگی و تاب آوری جامعه قدمی بلندتر بردارد.



دیدگاهها بسته شده است.