عبادی و براتچی به مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا راه یافتند

به گزارش عرصه، در روز سوم رقابت های تیروکمان کاپ آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، در مرحله حذفی بخش کامپوند انفرادی زنان و مردان، از ۷کماندار شرکت کننده در این مرحله تنها اسماعیل عبادی و پریسا براتچی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در بخش کامپوند مردان، اسماعیل عبادی ۱۴۸ به ۱۴۷ برابرحریفی از چین تایپه، مجید قیدی ۱۴۲به ۱۳۹ مقابل حریف چینی و امید طاهری ۱۳۷ به ۱۳۴ برابر حریفی از قزاقستان پیروز شدند و مهرداد فلاحی با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۳۴ دیدار را به حریف ویتنامی خود واگذار کرد. در بخش بانوان نیز پریسا براتچی ۱۴۱ به ۱۲۳ حریف چینی خود را برد، افسانه شفیعی ۱۳۹ به ۱۲۹ مقابل حریفی از مالزی و فرشته قربانی ۱۴۳ به ۱۳۸ برابر حریفی از روسیه با شکست مواجه شدند.
همچنین در دیدار مرحله یک چهارم نهایی اسماعیل عبادی حریف هندی خود را با نتیجه ۱۴۷به ۱۴۳شکست داد و امید طاهری مقابل حریفی از روسیه با امتیاز۱۴۶ به ۱۴۳ شکست خورد.
در بخش بانوان نیز پریسا براتچی برابر چین تایپه با نتیجه ۱۴۳ به ۱۴۱ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به این ترتیب تنها اسماعیل عبادی و پریسا براتچی موفق شدند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند. کمانداران کشورمان تا دقایق دیگر برای راهیابی به فنیال کاپ آسیایی تایلند به دیدار حریفان خود خواهند رفت.



دیدگاهها بسته شده است.