حدود هزار نفر تاکنون برای انتخابات شوراهای شهرروستا ثبت نام کردند


فرماندار تهران گفت: تا قبل از اتمام کار ثبت نام قطعی ۹۱۷ نفر ثبت نام کردند که با پایان ثبت نام قطعی این رقم به هزار نفر می رسد.

به گزارش عرصه،، عیسی فرهادی فرماندار تهران عصر امروز در پایان زمان قانونی چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: تا این لحظه در مجموع طی چهار روز گذشته نزدیک به هزار زن و مرد در فرمانداری تهران حضور پیدا کردند.

وی افزود: ۹۱۷نفر ثبت نام قطعی کردند و مابقی تا هزار نفر در سایت حضور دارند که وظیفه داریم تا پایان وقت اداری امروز، کار ثبت نام این تعداد را انجام دهیم.

فرهادی گفت: از بین ثبت نام کنندگان، ۱۳۶ خانم و ۷۷۱ آقا شامل می شوند.

وی گفت: همچنین ۲۰۳ نفر امروز در فرمانداری تهران ثبت نام کردند که ۳۵ نفر زن و ۱۶۷ نفرمرد هستند.

فرهادی گفت: تا یکشنبه آماده ثبت نام هستیم، عزیزان داوطلب با مدارک کامل به فرمانداری مراجعه کنند تا در وقت صرفه جویی شود.

فرماندار تهران ادامه داد: بعد از پایان ثبت نام ها، ۱۰ روز طول می کشد تا استعلامات وصول شده و تا تاریخ ۱۷  فروردین نتیجه استعلامات را در اختیار هیئت های نظارت قرار می دهیم.

فرهادی تصریح کرد: در پایان هر روز و پس از ثبت پایان ثبت نام قطعی به طور روزانه مدارک داوطلبان به مراجع چهارگانه استعلامی ارسال شده و به طور مرتب نتیجه استعلامات از سوی مراکز چهارگانه به فرمانداری اعلام می شود.



دیدگاهها بسته شده است.