اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است

به گزارش عرصه، سردار حسین اشتری در برنامه تلویزیونی نگاه یک اظهار کرد: سال گذشته در نظرسنجی‌های انجام شده از مردم شهرهای مختلف رتبه نیروی انتظامی در زمینه رضایتمندی مردم از میان ۳۲ دستگاه در چهارمین رتبه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این رتبه جایگاه نیروی انتظامی از رتبه هشت در سال ۹۴ به رتبه چهار در سال ۹۵ ارتقا پیدا کرد، گفت: این رضایتمندی در زمینه پاسخگویی، حضور در صحنه، تکریم ارباب رجوع بوده است و در مجموع نظر شهروندان متوجه شدیم که اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است و با وجود برخی انتقادات که باید به آنها رسیدگی شود ولی در مجموع این نتیجه به دست آمد.

اشتری ادامه داد: امنیت ابعاد مختلفی دارد که یکی از آنها امنیت از بعد فیزیکی، نظامی و مقابله با گروه‌های تروریستی است که بحمدالله کشور ما از این جنبه وضعیت خوبی دارد. در حقیقت نسبت به هجمه و تهدیداتی که در اطراف ما است وضعیت امنیت ایران مناسب است.

به گفته وی، به دنبال این هستیم که امنیت را برای جان، مال و ناموس مردم نیز ارتقا دهیم و افراد قانون‌گریز را شناسایی و با آنها برخورد کنیم که هر سال اقداماتی در این حوزه توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه بخشی از اراذل و اوباش دستگیر می‌شوند دوباره به روال عادی زندگی بازگشته و بخش دیگر نیز به سبب دوستان ناباب یا فضاهای مجازی حرکت‌هایی را انجام می‌دهند، گفت: کشوری هستیم که ۸۰ میلیون جمعیت داریم و شناسایی ۲۰۰ نفر از اراذل و اوباش نسبت به این جمعیت تعداد زیادی نیست. همچنین نیروی انتظامی کار خود را در زمینه شناسایی و دستگیری این افراد انجام می‌دهد و باید آن تعدادی که مجددا به بزه روی می‌آورند بررسی شود.

ادامه دارد…



دیدگاهها بسته شده است.