زن جوان از دادگاه خواست تا چشم خواهر کوچکترش را کور کنند

به گزارش عرصه؛ در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. وی گفت: رویا ۴۰ ساله متهم است بیست و پنجم مرداد ماه سال ۹۵ در درگیری خانوادگی با خواهر ۳۵ساله اش به نام رونیکا با سوییچ خودرو به چشم راست وی زد و موجب نابینایی او شد. اکنون با توجه به مدرک های موجود در پرونده برایش تقاضای کیفر دارم.

سپس رونیکا روبه روی قضات دادگاه ایستاد و گفت: پدرمان چندین سال است که از کار افتاده شده و نمی تواند کارهای شخصی اش را انجام دهد. به همین خاطر با خواهر و برادرهایم قرار گذاشته بودیم تا هر کدام از ما هفته ای یکباراز او مراقبت کنیم. اما رویا می گفت نمی تواند از پدرمان نگهداری کند.به همین خاطر هر بار که نوبت او بود بهانه ای می آورد و به خانه پدرمان نمی رفت. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم اما او یکباره به من حمله کرد و با سویچ ماشینش به چشمم زد. دنیا برایم تاریک شد و وقتی به بیمارستان منتقل شدم فهمیدم چشم راستم تخیله شده است.

وی ادامه دارد: این ماجرا تاثیر زیادی در زندگی ام گذاشته و موجب افسردگی من شده است. به همین خاطر برای خواهرم تقاضای قصاص چشم دارم.

سپس رویا در جایگاه متهم ایستاد و گفت: قبول دارم بر سر نگهداری از پدر پیرمان با خواهرم درگیر شدم اما من عمدی به چشم او نزدم. ما در حال صحبت کردن با هم بودیم که دعوا بالا گرفت. سویچ ماشین در دستم بود که یکباره رونیکا صورتش را برگرداند و کلید سوییچ ناخواسته به چشم او فرو رفت. من از این ماجرا ناراحتم و هیچ وقت راضی به نابینایی چشم خواهرم نبودم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

 

 

منبع:رکنا

 



دیدگاهها بسته شده است.