نمایشگاه اصلی صنعت نفت باید در اهواز برگزار شود


اهواز – نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: خوزستان زادگاه نفت است و نمایشگاه اصلی صنعت نفت کشور باید در اهواز برگزار شود.

جواد کاظم نسب الباجی عصر امروز در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت در خوزستان به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان با استقبال مناسبی از سوی سازندگان داخلی تجهیزات و کالای های مورد نیاز صنعت نفت همراه بوده است.

وی افزود: در سال های اخیر، قدم های خوبی برای خودکفایی صنعت نفت در زمینه تولید تجهیزات توسط سازندگان داخلی برداشته شده و این باعث امیدواری بی شمار است زیرا صنعت نفت و فعالیت های مرتبط با تولید و صادرات نفت به صورت مسقتیم با امنیت ملی ما ارتباط دارد و لازم است که ما به خودکفایی مناسبی در این صنعت دست پیدا کنیم.

الباجی با اشاره به اینکه خوزستان زادگاه صنعت نفت در کشور است و حدود ۷۰ درصد نفت ایران در این استان تولید می شود، تاکید کرد: نمایشگاه اصلی صنعت نفت باید در اهواز برگزاز شود زیرا نبض صنعت نفت ایران در این استان می زند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی همچنین در این بازدید از غرفه‌های مستقر در نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت دیدن و با سازندگان قطعات گفت و گو کرد. 
  
نهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت در خوزستان از ۱۱آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی اهواز آغاز به کار کرد و یکشنبه شب به کار خود پایان داد.
 
 



دیدگاهها بسته شده است.