معاون امور حقوقی و مجلس وزیر اقتصاد منصوب شد


وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی اسماعیل جلیلی را به عنوان معاون جدید امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش عرصه به نقل از وزارت اقتصاد و دارایی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی اسماعیل جلیلی نماینده ادوار مجلس را به عنوان معاون جدید امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه منصوب کرد. در حکم صادره برای اسماعیل جلیلی آمده است؛

نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون «امور حقوقی و مجلس» منصوب می شوید.

انتظار می رود تمامی مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی و به ویژه در راستای تعامل سازنده و فعال با مجلس شورای اسلامی، اهداف و برنامه های مندرج در سند راهبردی آن معاونت، سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، تبیین و اجرای ماموریت های محوله به کار گیرید.

موفقیت روز افزونتان را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسئلت می نمایم.
بر پایه این گزارش، اسماعیل جلیلی تجارب اجرایی متعددی را در کارنامه خود دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به؛ نمایندگی دور نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، مستشاری دیوان محاسبات کشور اشاره کرد.

عضویت و ریاست کمیسیون اقتصاد و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایی، عضویت در کمیسیون توسعه پایدار بین المجالس جهانی، نمایندگی در پارلمانهای عضو سازمان تجارت جهانی ، عضویت در هیات رییسه کمیسیون تولید ملی و اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی و فعالیت در حوزه نظارت مالی و بودجه ای دیوان محاسبات کشور از دیگر تجارب وی محسوب می شود.

اسماعیل جلیلی متولد ۱۳۴۶ در مسجد سلیمان بوده و دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه تربیت مدرس است. گفتنی است، پیش از این سید مصطفی رضوی عهده دار این سمت در وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.



دیدگاهها بسته شده است.