نمی‌توان منکر عملکرد درخشان بانک شهر طی سال‌های اخیر شد


شهردار کلان شهر قزوین اعلام کرد طی چند سال گذشته بسیاری از پروژه‌های عمرانی این کلانشهر تنها با حمایت‌های بانک شهر رونق گرفته است

به گزارش بازرگانی عرصه و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر علی صفری، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در سال‌های پیش از تاسیس بانک شهر، منابع شهرداری‌ها در اختیار بانک‌هایی قرار داشت که هیچگونه تهعدی نسبت به پیشرفت و توسعه شهرها نداشتند.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان نمی‌توان منکر عملکرد موفق بانک شهر طی سالیان اخیر چه در شبکه بانکی و ارائه خدمات به روز به مشتریان و چه در ارائه تسهیلات به مدیریت شهری کلان شهرها شد، افزود: این بانک در سال هایی که شهرداری های شهرهای مختلف با رکود ساخت و ساز در شهرهای خود مواجه بودند؛تکیه گاهی محکم در حمایت از اجرای پروژه های عمرانی توسط مدیریت شهرها بود.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: با وجود اینکه از سال ۱۳۹۳ تاکنون در دوران رکود اقتصادی به سر می بریم، اما شهرداری های کشور با عاملیت بانک شهر توانسته ،بسیاری از پروژه های شهری را در موعد مقرر افتتاح کند. وی با اشاره به اینکه بانک شهر فرصت مغتنمی برای پیمانکاران شهرداری ها برای مشارکت در پروژه‌های شهرها فراهم کرد، تصریح کرد: اهمیت بانک شهر به عنوان یک بانک حامی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در ۳ سال گذشته اقدامات شایسته ای در رابطه با توسعه و رونق خدمات در بسیاری از شهرها بواسطه حمایت‌های بانک شهر انجام شده، ادامه داد: این بانک با هدف کمک‌رسانی به زیربناهای شهری تاسیس شده و اگر کمکی به شهرداری ها می‌شود برای رفاه و آسایش مردم شهر است؛ لذا همکاری ها می‌بایست ادامه داشته باشد.

صفری در پایان گفت: شهرداری قزوین نیز مانند شهرداری تهران و سایر شهرداری‌های کلانشهرها، تعامل مناسبی با بانک شهر داشته و خواهد داشت.



دیدگاهها بسته شده است.