رؤیای جدید و عجیب ایوانکا ترامپ!

به گزارش عرصه به نقل از گاردین، «من نخستین رئیس جمهور زن آمریکا خواهم بود؛ نه هیلاری کلینتون» این جمله، زمانی که ایوانکا ترامپ در کمپین انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آن را بیان کرد، بیشتر شبیه یک شوخی بود؛ اما اکنون به نظر می رسد دختر رئیس جمهوری آمریکا واقعا تلاش می کند رئیس جمهور این کشور شود.

در کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» نوشته «مایکل ولف» روزنامه نگار و ستون نویس سابق روزنامه گاردین که قرار است سه شنبه هفته آینده بطور کامل منتشر شود، نویسنده به درگیری های ترامپ با حلقه داخلی دولت خود پرداخته است. بخش هایی از این کتاب روز چهارشنبه از سوی گاردین و پس از آن در مجله نیوزویک منتشر شد؛ مسآله ای که خشم ترامپ و خانواده اش را برانگیخت.

در این کتاب گفته شده است ایوانکا ترامپ و همسرش «جرد کوشنر» به شکل جدی با برخی اشخاص به توافق رسیدند که ایوانکا در صورت بروز فرصت در آینده، نامزد ریاست جمهوری شود. در این کتاب همچنین به جمله ایوانکا ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ نیز اشاره شده است. نویسنده این کتاب همچنین گفته است این تلاش ها سبب نگرانی استیو بنن، مشاور ارشد سابق ترامپ شده است.

 

 

 

 



دیدگاهها بسته شده است.