اعزام ۸ کماندار کامپوند به مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا

بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با عرصه، درباره وضعیت تیم کامپوند زنان و مردان برای شرکت در مرحله چهارم جام جهانی داخل سالن و قهرمانی جهان در آمریکا اظهار کرد: طی اردویی که تا پایان هفته در سایت تیروکمان داریم، تلاشمان بر این است با انجام رکوردگیری از کمانداران حاضر، ۴ کماندار زن و ۵ کماندار مرد که بالاترین رکوردها را به ثبت می‌رسانند، شناسایی کنیم تا نفرات اصلی تیم ملی را تشکیل دهیم. البته نفرات انتخابی سه‌شنبه هفته آینده به اردویی که در خوزستان برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد و از بین آنها ۸ کماندار اعزامی به آمریکا مشخص خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر هیچ کسی عضو تیم ملی نیست و بعد از پایان رکوردگیری نفرات اصلی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد. 

مربی تیم ملی تیروکمان با اشاره به افزایش رکورد زنان کماندار کامپوند در آسیا تصریح کرد: اگر در گذشته تنها تیم کره و هند در کامپوند زنان در آسیا مطرح بودند، در حال حاضر با رکوردهای خوبی که جابجا می‌شود و با پیشرفت خوبی که در بخش کامپوند زنان صورت گرفته است، شرایط برای نتیجه‌گیری سخت شده و هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

پاکزاد همچنین با اشاره به جوانگرایی تیم نسبت به گذشته خاطرنشان کرد: برای این که بتوانیم  در آسیا جایگاه خود را حفظ کنیم و در کامپوند زنان و مردان حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید به سمت جوانگرایی حرکت کنیم و کسانی را به تیم ملی تزریق کنیم که شانس مدال آوری آنها بالاست. به همین خاطر سعی داریم صرفه نظر از عناوین آسیایی و جهانی، کسانی را به تیم ملی دعوت کنیم که بالاترین رکوردها را در رکوردگیری کسب می‌کنند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور می‌کنید در مرحله چهارم جام جهانی و قهرمانی جهان در آمریکا به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنید، افزود: سعی ما بر این است بهترین نفرات خود را به آمریکا اعزام کنیم تا در بخش انفرادی و تیمی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. حال این که شرایط در آمریکا چگونه رقم بخورد، بستگی به شرایط مسابقه و حریفان دارد.



دیدگاهها بسته شده است.