ملی‌پوش بوکس: تا عید از مسابقات رسمی محروم هستم

امید احمدی‌صفا در گفت و گو با عرصه، درباره بازگشت دوباره‌ خود به اردوهای تیم ملی بوکس توضیح داد: به دلیل محرومیتی که داشتم از بوکس دور بودم اما زیر نظر کادرفنی به اردوهای تیم ملی برگشته و در رقابت‌های انتخابی هم حضور داشتم که در مسابقه خود به پیروزی رسیدم. با نظر کادرفنی قرار است تا زمان برطرف شدن محرومیتم در اردوهای تیم ملی تمرین کنم تا اگر به بازی‌های جاکارتا رسیدم نتایج خوبی کسب کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از به وجود آمدن محرومیت، در صورت شرکت کردن در رقابت‌های کیک بوکس خبر نداشت؟ اظهار کرد: من با مربی کوبایی تیم ملی بوکس صحبت کرده بودم و او گفته بود دیگر این قانون وجود ندارد چون کیک بوکس هم زیر نظر IOC است. نمی‌دانم این اتفاق چطور افتاده است اما طبق اخبار تا عید تعلیق هستم. با این حکم نمی‌توانم در مسابقات رسمی شرکت کنم اما از آقای احدی تشکر می‌کنم که اجازه دادند در اردوی تیم ملی با سایر ملی‌پوشان تمرین کنم.

دارنده مدال برنز رقابت‌های بوکس جاده ابریشم، در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی برای اردوی بلغارستان نیز گفت: این مسابقه‌ها به دلیل حضور بوکسورهای قدیمی و جدید سطح بالایی داشت و همه بوکسورها برای راهیابی به این اردوی مشترک با تمام توان مبارزه می‌کردند. قرار است یک تیم خوب برای این اردوی مشترک اعزام شود که قطعا در آماده‌سازی تیم ملی مفید است.

او با بیان این که می‌تواند در رقابت‌های غیر رسمی شرکت کند، توضیح داد: طبق صحبت‌های انجام شده قرار است اوزان ۶۴ کیلوگرم به بالا راهی اردوی مشترک با بلغارستان شوند. این کشور بوکسوهای سنگین وزن را خواسته است و به همین دلیل من نمی‌توانم در این اردو به همراه تیم ملی اعزام شوم. همچنین قرار است یک تیم هم به تورنمنت اندونری اعزام شود.

ملی‌پوش بوکس ایران ادامه داد: برنامه تمرینی امروز(چهارشنبه) ۹ کیلومتر دو بود که خوشبختانه توانستم در کنار تیم این تمرین را انجام دهم. با مربیان زیادی کار کرده‌ام و تعریف اکبر احدی را هم از اکثر مربیان شنیده‌ام. الآن زیر نظر او تمرین می‌کنم و امیدوارم بتوانم چیزهایی را هم از اکبر احدی یاد بگیرم. البته باز هم از “امین قاسمی‌پور” و “اکبر احدی” تشکر میکنم که این اجازه را به من دادند در کنار تیم ملی بوکس تمرین کنم.

امید احمدی‌صفا در پایان راجع به این سوال که فدراسیون بوکس برای رفع محرومیت او تلاش می‌کند؟ اظهار کرد: با آقای فرج‌زاده سرپرست تیم‌های ملی صحبت کرده‌ام که گفته‌اند حتما این موضوع را پیگیری می‌کنند تا مشکل محرومیت من برطرف شود. امیدوارم هرچه زودتر این موضوع ختم به خیر شود.



دیدگاهها بسته شده است.