درخواستی از سران سه قوه برای پیشگیری از اعتراضاتی مشابه حوادث اخیر

سید حسن موسوی چلک در گفت‌وگو با عرصه، با بیان اینکه در اعتراضات اخیر، مطالبات مردم تنها به حوزه اقتصاد خلاصه نمی‌شد، گفت: بخش عمده‌ای از مطالبات مردم به حوزه اجتماعی بر می‌گردد. انجمن مددکاری اجتماعی ایران این آمادگی را دارد تا از سران سه قوه دعوت کند تا شنونده مطالبات سازمان‌های غیردولتی اجتماعی باشند.

وی با تاکید بر اینکه این سازمان‌ها پلی میان مردم و حاکمیت هستند اظهار کرد: برای پیشگیری از آشوب‌هایی مشابه حوادث اخیر یا تشدید آنها، این تشکل‌ها می‌توانند ارتباط دهنده بین مردم و مسئولان باشند و لازم است تا حاکمیت برای یک بار هم که شده مطالبات اجتماعی را از زبان آنها بشنود.

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به اینکه NGOها و تشکل‌های مردم نهاد به شکل مستقیم با مردم سر و کار دارند تصریح کرد: در حال حاضر توجه اصلی به روی مسائل سیاسی و اقتصادی متمرکز شده است. این در حالیست که ما نمی‌خواهیم ناآرامی‌های اخیر در آینده نیز اتفاق بیفتد. جای خالی نشاط، امید و مشارکت اجتماعی به مطالبات و مسائل اجتماعی بر می‌گردد.

موسوی چلک با بیان اینکه انجمن مددکاری ایران به عنوان نهادی که همواره در چارچوب قوانین کشور فعالیت کرده است قصد دارد تا با برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان مطالبات آنها را به گوش تصمیم گیرندگان برساند ادامه داد: انجمن مددکاری این خواسته را مطرح می‌کند که در این نشست NGOها را خودش انتخاب کند و حرف‌های آنان را به عنوان نمایندگان نزدیک مردم به گوش مسئولان برساند.



دیدگاهها بسته شده است.