دلوار آمده پذیرایی از زائران راهیان نور دریایی می‌شود

به گزارش عرصه، ایرج سلیمانی فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلوار با اشاره به اینکه دیار شهید ریئسعلی دلواری به عنوان یکی از یادمان‌های راهیان نور میزبان زائران است توضیح داد: حضور راهیان نور در این دیار علاوه بر بُعد فرهنگی و انقلابی، زمینه توسعه و پویایی اقتصادی را نیز در این بخش سبب خواهد شد.

وی بیان کرد: راهیان نور به عنوان یکی از بهترین بسترها و فضاهایی است که توانسته در سبک زندگی و ترویج زندگی دینی اثرگذار باشد چرا که اصول زندگی رزمندگان در جبهه‌ها فرهنگ تاریخی بزرگ در عرصه‌های اجتماعی و وحدت ملی به وجود آورد تا همه به یک سمت و یک هدف در مقابل یک دشمن مشترک به دفاع از کشور بر خیزند.

فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلوار افزود: رشادت‌های اهالی شریف این خطه که شهید رئیسعلی دلواری را دارد باید به‌ صورت مستند برای زائران روایت شود، دیاری که به تعداد دلیر مردان ایران نام گرفته است و از مهین خود دفاع کرده است. دلوار به‌عنوان نماد مقاومت و رشادت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها یک شاخص به حساب می‌آید. این خطه  یادآور روزهای ایثار و مقاومت ایران اسلامی در مبارزه با استعمار است.

سلیمانی یاد آور شد: در حال حاضر مسئولان دلوار با فعالیت نیروی‌های انقلابی و بسیجی جهت آماده سازی و فراهم کردن بستر اردوی راهیان نور دریایی سال ۹۷ در دلوار هستیم و امیدواریم با همکاری همه جانبه تمامی مسئولان در بخش دلوار شاهد میزبانی شایسته‌ای از زائران راهیان نور کشور باشیم. از سالیان گذشته این دیار حماسه آفرین به‌ عنوان یکی از نقاط مهم و صحنه‌آرا در راهیان نور کشور بوده است که سالانه میزبان هزاران زائر است.



دیدگاهها بسته شده است.