عجایب کمیته فنی فوتسال/ تحلیل فنی با یک کارشناس!

به گزارش عرصه، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی  امروز (سه‌شنبه) در حالی تشکیل شد که علی کفاشیان به عنوان سرپرست کمیته فوتسال، محمدرضا ساکت رئیس سازمان تیم ملی، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در این جلسه به عنوان مسئول حضور داشتند و تنها مصطفی عمادی به عنوان کارشناس بین اعضا بود. این در حالی است که عمادی نیز سال‌ها است از فوتسال دور بوده و اعضای خبره‌ قدیمی از این کمیته استعفا کرده‌اند.

افرادی مثل حسین شمس، ناصر صالح، سیدمهدی ابطحی و علی‌ رعدی پیش از این عضو کمیته فنی فوتسال بودند اما هر کدام در مقاطع مختلف زمانی کنار رفتند. اصلی‌ترین دلیل استعفای اعضای کمیته،‌ بی‌توجهی به نظراتشان بود و معتقد بودند این کمیته کاملا تشریفاتی است.

حال با نبود اهالی فن در کمیته فنی مشخص نیست جلسات به چه شکلی برگزار می‌شود و آیا این تصمیمات فنی است یا نه. به عنوان مثال یکی از تصمیم‌های جلسه امروز، انتخاب محمد ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی “ب” ایران بود. همچنین تقویم تیم‌ملی برای سال آینده مورد بررسی قرار گرفت و با برگزاری تورنمنت چهارجانبه در سپتامبر ۲۰۱۸ موافقت شد. موضوعی که بررسی و تحلیل کارشناسی و فنی را می‌طلبید اما تنها یک کارشناس درباره‌اش نظر داده است.

یکی دیگر از تصمیم‌های عجیبی که در جلسه امروز گرفته شده، برنامه‌ریزی برای تیم ملی فوتسال بانوان و هماهنگی با تیم‌های ملی اوکراین و چین برای بازی دوستانه بود. در حالی که هیچ کارشناس یا مسئولی از فوتسال بانوان در این جلسه حضور نداشت!

مسائل مربوط به فوتبال ساحلی نیز در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد اما از فوتبال ساحلی نیز تنها رئیس آن در جلسه حضور داشت.



دیدگاهها بسته شده است.