افزایش آمار بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار عرصه، سردار بهمن کارگر در حاشیه بازدید از یادمان مرصاد استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهیان نور تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست، اظهار کرد: امروز راهیان نور مردمی شده و متعلق به همه جامعه است.

کارگر اضافه کرد: راهیان نور به یک جریان فرهنگی در سطح جامعه تبدیل شده و در سبد مسافرتی مردم جا باز کرده است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه راهیان نور به مطالبه مردم تبدیل شده، گفت: اگر زیر ساخت ها و از جمله زیرساخت های جاده‌ای مهیا شوند، می‌توانیم سالانه بالغ بر ۱۰ میلیون نفر بازدید کننده راهیان نور در کشور داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در افق ۱۴۰۴ آمار بازدیدکنندگان از یادمان ها و مناطق عملیاتی کشور به بالای ۱۰ میلیون نفر در سال برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: از ابتدای نوروز امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش آمار بازدیدکنندگان از یادمان ها و مناطق عملیاتی کشور بوده ایم، بگونه‌ای که در یادمان ها و مناطق عملیاتی استانهای خوزستان و ایلام این افزایش در مقایسه با سال گذشته بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده است.

 کارگر با اشاره به اینکه نوروز امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از یادمان ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده اند، گفت: این میزان تا پایان تعطیلات نوروزی بیشتر خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور اضافه کرد: آمار نهایی بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی کشور ۱۵ فروردین ماه اعلام خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در ادامه با اشاره به ظرفیت های راهیان نور استان کرمانشاه اظهار کرد: جنگ تحمیلی در استان کرمانشاه آغاز و پایان یافت، لذا کرمانشاه گنج وسیعی در حوزه راهیان نور است.

وی با تاکید بر نقش استان کرمانشاه در عملیات مرصاد به عنوان پایانی‌ترین عملیات دفاع مقدس، افزود: رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد به دشمنان درسی فراموش نشدنی دادند.



دیدگاهها بسته شده است.