از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی در تهران تا اعلام شروط اعطای طرح ترافیک به خبرنگاران

به گزارش عرصه، اداره اجتماعی امروز (۱۵ فروردین) ۴۰ خبر روی خروجی خود منتشر کرده است که برخی از آن‌ها در ادامه آمده است:

شروط اعطای سهمیه طرح ترافیک به خبرنگاران

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات آئین‌نامه طرح ترافیک خبرنگاران را تشریح کرد که بر اساس آن دو راهکار برای تعیین خبرنگاران در نظر گرفته شده است که در وحله اول از خبرنگاران، عکاسان خبری و روزنامه نگاران درخواست می‌شود که معرفی نامه خود از سوی موسسات مطبوعاتی یا تشکل‌های صنفی را ارائه دهند و بعد از آن متقاضیان سهمیه خبرنگاری باید نشان دهند که اشتغال مستمری داشته‌اند که برای این مهم نیز یا باید تصویر بیمه تامین اجتماعی یا تصویر بیمه خبرنگاری ارشاد را در سامانه آپلود کرده و یا اگر هیچ کدام از این بیمه‌ها را ندارند می‌بایست ۱۰ اثر منتشر شده خود در سه ماه پایانی سال ۹۶ را در سامانه آپلود کنند که نشان دهد اشتغال مستمری داشتند.

امکان تکمیل ثبت‌نام طرح ترافیک برای سهمیه‌های خاص از امروز

محمد فرجود -مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز به عرصه گفت، بیش از ۳۰ هزار نفر تا پایان تعطیلات نوروزی در سامانه حساب شهروندی برای طرح ترافیک جدید ثبت نام کرده‌اند و از امروز چهارشنبه (پانزدهم فروردین) برخی سهمیه‌های خاص نیز امکان بارگذاری مدارک خود را خواهند داشت.

“حکیمان تجربی” شناسنامه‌دار می‌شوند

دکتر محمود خدادوست -مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت- گفت: آیین‌نامه‌ای برای فعالیت “افراد با سابقه در حوزه طب سنتی” تدوین شده تا این افراد در سلامتکده‌های طب ایرانی با مسئولیت پزشک، تجربه و مهارت خود را به دیگران منتقل کنند.

قیمت‌گذاری تجهیزات پزشکی متوقف نشده است

دکتر رضا مسائلی -مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت- شبهات ایجاد شده در خصوص توقف قیمت‌گذاری تجهیزات پزشکی را تکذیب و تاکید کرد که قیمت گذاری تجهیزات پزشکی متوقف نشده است.

معتادان بهبود یافته وام اشتتغال‌زایی دریافت می‌کنند

فاطمه عباسی -رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور- از پرداخت وام اشتغال‌زایی به معتادان بهبود یافته که حداقل ۶ ماه از مدت زمان پاکی آنها گذشته باشد، خبر داد.

مدارس ابتدایی تهران تا ۱۳ خرداد دایرند

باقری -مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران- ضمن تشکر از مدیران مدارس بر جبران ساعت درسی و تعطیلات ناشی از برودت و آلودگی هوای تهران تاکید کرد.

وجود ۱۱میلیون کم سواد در کشور

علی باقرزاده -رئیس سازمان نهضت سوادآموزی- از تمرکززدایی،توسعه مشارکت‌ها و انعطاف در روش‌های سوادآموزی در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های سال ۹۷ در چارچوب اهداف مندرج در سند ملی ریشه کنی بی‌سوادی، سیاست‌های اجرایی نهضت سوادآموزی را در قالب محورهای سند راهبردی و رویکردهای مدنظر تهیه کرده‌ایم.

حریق در ۱۵۰ هکتار از منابع طبیعی شمال کشور در نوروز

سرهنگ قاسم سبزعلی -فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها- ضمن اعلام میزان خسارت وارد شده به جنگل‌های شمالی کشور در پی آتش‌سوزی‌های ایام نوروز گفت: علاوه بر استان‌های شمالی، آتش‌سوزی‌هایی به صورت پراکنده در نقاط دیگر کشور داشتیم.

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در پایتخت در ایام نوروز

سردار محمدرضا مهماندار -رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ- از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات خسارتی و حدود ۲۵ درصدی تصادفات فوتی در نوروز امسال خبر داد.

همچنین اخبار پربازدید اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است:

امکان تکمیل ثبت‌نام طرح ترافیک برای سهمیه‌های خاص از امروز/ ثبت نام ۳۰ هزار نفر در سامانه

حریق در ۱۵۰ هکتار از منابع طبیعی شمال کشور در نوروز

تلاش شورای شهر برای خداحافظی پایتخت نشینان با کیسه‌های پلاستیکی

نگرانی مردم کنیا از شکاف عمیقی که یک‌ شبه در زمین ایجاد شد!

دختر چینی پس از ۲۴ سال خانواده‌اش را پیدا کرد



دیدگاهها بسته شده است.