عکس لورفته از گوشی جی ۷ تینک / افزایش ۲۰ درصدی سود ال‌جی

فناوری اطلاعات > سخت افزار – ال‌جی الکترونیکس فصل اول سال مالی ۲۰۱۸ را با ۲۰ درصد سودِ بیشتر، پشت سر گذاشت تا بالاترین رقم سود را از ۲۰۰۹ بدین سو به ثبت برساند. هم زمان عکسی از پرچم‌دار ۲۰۱۸ کمپانی منتشر شده که نام LG G7 ThinQ روی آن نقش بسته است.

 

به گزارش عرصه، کمپانی کره‌ای سود ژانویه-مارس خود را ۱٫۱ تریلیون وون معادل ۱ میلیارد دلار اعلام کرد که این رقم فراتر از پیش‌بینی کارشناسان بوده و از فصل دوم سال مالی ۲۰۰۹ بدین سو بی سابقه بوده است.{لینک}

به گفته کارشناسان فروش بی سابقه تلویزیون‌های اولد در کنار کاهش هزینه تولید پنل‌های ال‌سی‌دی دست به دست هم داد تا واحد تلویزیون ال‌جی بسیار خوب ظاهر شود.

«جان کو» تحلیل‌گر در موسسه NH Investment گفت: رشد فروش لوازم خانگی و تلویزیون معمولا کُند است اما ال‌جی بازار خوبی به هم زده است.

سود ناشی از محصولات جدید مانند ال‌جی استایلر نیز قابل توجه بوده است اما بخش موبایل همچنان به دلیل رقابت شدید در بازار، فروش خوبی نداشته است.

درآمد ال‌جی در فصل مذکور ۱۵٫۱ تریلیون وون اعلام و باعث شد تا سهام این کمپانی روز جمعه در بورس ۵٫۷ درصد رشد را تجربه کند.

 

ال‌جی جی ۷ تینک

به نظر می‌رسد پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی، با نمایشگر ناچ‌دار به نام LG G7 ThinQ رونمایی شود. عکس لورفته از این گوشی ۶٫۱ اینچی در فضای مجازی با نام فنی LG-G710TM  و فناوری تینک و هوش مصنوعی با دکمه مستقل در سمت چپ، گوشی قوی و استواری را نشان می‌دهد که به جدیدترین پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ مجهز است و طراحی تکامل یافته وی۳۰ اس تینک را به یاد می‌آورد.{لینک}

 

۵۶۵۶

 



دیدگاهها بسته شده است.