دانلود ۲۷.۵ میلیارد اپلیکیشن در فصل اول ۲۰۱۸

فناوری اطلاعات > نرم افزار – کاربران اندروید و آی او اس در فصل اول ۲۰۱۸ بیش از ۲۷٫۵ میلیارد اپلیکیشن دانلود کردند که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

 

به گزارش عرصه، موسسه App Annie در این خصوص نوشت: رکورد دانلود در مقایسه با فصل چهارم ۲۰۱۷ شکسته شد و از ژانویه تا مارس ۲۰۱۸ شاهد دانلود ۲۷٫۵ میلیارد اپلیکیشن بودیم و کاربران در مقایسه با فصل اول ۲۰۱۷ بیش از ۲۲ درصد بیشتر برای دانلود هزینه کرده و رقم را به نزدیک ۲۰ میلیارد دلار رساندند.{لینک}

در فصل اول ۲۰۱۸ تعداد دانلود از فروشگاه گوگل ۱۹٫۲ میلیارد اپ و تعداد دانلود از اپ استور نیز ۸٫۲ میلیارد اپ به ثبت رسید. این بدان معناست که کاربران اندروید ۱۳۵ درصد بیشتر از آی او اسی‌ها دانلود کردند. علی رغم تعداد دانلود درآمد اپ استوری‌ها ۸۵ درصد بیشتر از اندرویدی‌ها بوده است که نشان می‌دهد ساخت اپلیکیشن در اپ استور سودآورتر از فروشگاه گوگل است.

بیشترین دانلودها از فروشگاه گوگل مربوط به موسیقی، ویدئو و اپلیکیشن‌های حوزه انترتینمنت بوده است. در اپ استور بیشترین رشد در فصل اول ۲۰۱۸ در مقایسه با فصل چهارم ۲۰۱۷ مربوط به دانلود اپلیکیشن‌های سلامتی و تناسب اندام بوده است.

۵۶۵۶

 



دیدگاهها بسته شده است.