سری جدید لپ‌تاپ‌های اچ‌پی پاویلیون برای گیمرها / عکس

فناوری اطلاعات > سخت افزار – کمپانی اچ‌پی سری جدید لپ‌تاپ‌های گیم Pavilion gaming خود را در رقابت با محصولاتی مانند Legion Gaming لنوو و نیتروی ایسر راهی بازار کرد.

 

به گزارش عرصه، مدل ۷۹۹ دلاری لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است که پردازنده اینتل Cor i5-8300U را با ۸ گیگ رم و ۱ ترابایت هارد معمولی با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه در خود جای داده است. از همین لپ تاپ با ۱۶ گیگ رم و سرعت بالاتر نیز ساخته شده است که گرافیک رادئون RX 560X یا انویدیا جی فورس GTX 1050 با همان قیمت دارد. {لینک}

اگر کاربر ۹۰۹ دلار بپردازد سیستمی مشابه با گرافیک GTX 1050 Ti را با ۱۲۸ گیگ اس اس دی برای ذخیره سیستم عامل در کنار ۱ ترابایت هارد ۵۴۰۰ دور در دقیقه را خواهد گرفت.

بالای ۱۰۰۰ دلار انتخاب‌ها متنوع‌تر می شود.

با ۱۰۱۹ دلار پردازنده i5-8750H را با ۸ گیگ رم خواهید داشت. گرافیک همان جی تی ایکس ۱۰۵۰ است منتها نرخ تازه سازی تصویر ۱۴۴ هرتز می‌شود و ۱ ترابایت هارد و ۱۶ گیگ رم نیز کنار آن دارید. انتخاب ۴K نیز دارید اما باتری خوری لپ تاپ قطعی است.

نکته قابل توجه در طراحی کیبورد دور آلومینیومی است که گیمرها قادرند هنگام بازی روی کیبورد بدون خراب شدن بکوبند. (کار روتین گیمرها!)

رنگ مشکی ساده روی لپ تاپ تعریف شده و کیبورد مجهز به نور پس زمینه است.

فروش لپ تاپ در بازار برای سازندگان سخت شده و به همین خاطر به سوی بازار گیمرها رفته تا حداکثر سود را دریافت کنند.

۵۶۵۶

 



دیدگاهها بسته شده است.